Käsi sydämellä lupaamme

Lupaamme yrityksellesi tutkitusti vaikuttavaa ja vastuullista yhteistyötä. Roosa nauha -keräys tarjoaa yrityksellesi mahdollisuuden kasvattaa myyntiä, sekä sitouttaa henkilöstöä ja asiakkaita.

Yhdessä kohti syöpätutkimuksen seuraavaa läpimurtoa

Joka kolmas suomalainen sairastuu elämänsä aikana syöpään. Se aiheuttaa suurta huolta ja pelkoa sairastuneille ja heidän läheisilleen. Samaan aikaan syöpätutkimuksen julkinen rahoitus on vähentynyt merkittävästi ja tutkijat ovat huolissaan rahoituksen jatkumisesta.

Roosa nauha -keräyksen kautta yrityksesi voi olla nyt mukana varmistamassa, että sairastuneet saavat parhaan mahdollisen hoidon eikä tulevaisuudessa lapsiemme tarvitse menehtyä syöpään. Syöpätutkimuksen lisäksi lahjoitusvaroilla tuetaan myös syöpään sairastuneita sekä heidän läheisiään. Syöpätutkimukselle tehdyt 850–50 000 euron lahjoitukset ovat yhteisöille verovähennyskelpoisia. Lue syöpätutkimuksen tuloksista ja vaikuttavuudesta täältä.

Kiitos Roosa nauha -keräykseen lahjoittaneille yrityksille

Osallistu keräykseen tekemällä kertalahjoitus yrityksenä

Yritys voi osallistua Roosa nauha – keräykseen myös kertalahjoituksella. Kiitoksena lahjoituksesta tarjoamme yritysten käyttöön sähköisen Roosa nauha -viestintäpaketin.

Haluaako yrityksesi tehdä konkreettisen vastuullisuusteon?

Roosa nauha -kumppanuus mahdollistaa vaikuttavan ja vastuullisen yhteistyön suomalaisen syöpätutkimuksen ja sairastuneiden hyväksi. Monet nykyisistä yrityskumppaneista kokevat, että keräyksen kumppanuus on tukenut erinomaisesti yrityksen vastuullisuustavoitteita. Lataa alta opas ja lue lisää yhteistyöstä.

Entä Roosa nauhan vastuullisuus?

Suomalaisten mieluisimpana lahjoituskohteena Roosa nauha -keräyksellä on merkittävä yhteiskunnallinen vaikuttavuus. Tutustu varainhankintaamme, nauhojen tuotantoon ja lahjoitusvarojen käyttöön.

Työmme on vaikuttavaa

Työllämme on merkittävä yhteiskunnallinen vaikuttavuus, sillä olemme suurin yksityinen syöpätutkimuksen tukija Suomessa. Teemme vastuullista työtä, joka koskettaa jokaista suomalaista.

6 syytä lähteä mukaan Roosa nauha -keräykseen

Jätä yhteystietosi ja lataa opas menestyksekkään yritysyhteistyön periaatteista. Pääset kurkistamaan mahdollisuuksia, joita yhteistyö tarjoaa yrityksellesi.

6 syytä lähteä mukaan Roosa nauha -keräykseen

Jätä yhteystietosi ja lataa opas menestyksekkään yritysyhteistyön periaatteista. Pääset kurkistamaan mahdollisuuksia, joita yhteistyö tarjoaa yrityksellesi.

Tutkitusti suomalaisten suosituin lahjoituskohde

Taloustutkimuksen Hyväntekeväisyys 2022 -tutkimuksen mukaan Roosa nauha -keräys on suomalaisten suosituin lahjoituskohde 45 tunnetuimman yleishyödyllisen järjestön ja keräyksen joukossa.* Sairauksien parantaminen ja hoitomenetelmien kehittäminen on teemana suomalaisten mieluisin lahjoituskohde.

Vaaleanpunaisen kampanjan menestyksellä on lopulta vain yksi yhteinen päämäärä: se, että meistä jokainen voi saada parasta mahdollista syöpähoitoa Suomessa.

*Taloustutkimuksen Hyväntekeväisyys 2022 -tutkimus.

Tutkitusti merkittävää yhteistyötä ja kilpailuetua

Tutkimme myös itse säännöllisesti Roosa nauha -yritysyhteistyön vaikuttavuutta ja tuloksia, jotta voimme tarjota kumppaneillemme sekä Roosa nauha -yhteistyöstä kiinnostuneille yrityksille luotettavaa ja ajankohtaista tietoa.

Aula Research: Roosa nauha -kuluttajatutkimuksen mukaan Roosa nauha -keräys on suomalaisten suosituin lahjoituskohde 45 tunnetuimman järjestön ja keräyksen joukossa. Lisäksi Roosa nauha -kumppanin kampanjatuotteen ostaminen on suomalaisille mieluisin tapa osallistua keräykseen. Roosa nauha -keräykseen osallistuminen tarjoaakin yrityksille tutkitusti merkittävää kilpailuetua.

Roosa nauha -yrityskumppanien kokemuksia

”Roosa nauha 2022 -keräys oli jälleen kerran tosi positiivinen kokemus. Tämä on upeasti järjestetty kampanja, jossa onnistuimme itse tekemään jälleen uuden myyntiennätyksen ja sitä kautta myös kaikista suurimman tähänastisen lahjoituksemme suomalaisen syöpätutkimuksen tukemiseksi. Lisäksi keräyksessä mukanaoloa kiitellään ja arvostetaan. Eräs henkilöstömme edustaja oli kommentoinut sisäistä intrauutista aiheesta sanoilla ’Tämän kampanjan takana on helppo seisoa.’ Uskon sen edustavan hyvin kaikkien kokemusta tästä.”
 – Unit Director / Retail sales Elina Tolonen, Airam

”Haluamme olla brändi, josta asiakkaat voivat olla ylpeitä ja tämä yhteistyö onkin vahvistanut meidän sidettä niin kuluttajiin kuin yhteistyökumppaneihin. Roosa nauha -keräyksellä on pitkät perinteet ja kampanjaa tehdään rautaisella ammattitaidolla. Tämä antaa myös yritykselle vapauden suunnitella yhteistyön ja toteutukset juuri omista lähtökohdista.”
 – Myyntijohtaja Teemu Jutila, SodaStream Suomi

 

Yrityksille: Syöpätutkimus romahtaisi ilman säätiöiden rahoitusta

Toni Seppälä on huippututkija, palasi muutama vuosi sitten Yhdysvalloista kotimaahan – mukanaan painavaa asiaa suolistosyöpien torjunnasta. Tutkimuksen tulevaisuus Suomessa huolettaa Seppälää. Rahoitusleikkaukset heikentävät syöpätutkimuksen mahdollisuuksia. Lue lisää

Sari Laurila: Vaikea haimasyöpä selätettiin uusilla hoidoilla

Jo yli 30 vuotta kauppiaana työskennellyt Sari Laurila nauttii työstään. Sari ja hänen miehensä työskentelevät yhdessä K-market Villilässä Tampereella. He ovat kokeneita ja tamperelaisille tuttuja kauppiaita. Myös heidän aikuiset poikansa ovat valinneet uran kauppiaina. Muutama vuosi sitten syöpä pysäytti aktiivisen ja ahkeran Sarin. Lue lisää

Huippututkimusta Syöpäsäätiön ja lahjoittajien tuella

Juha Klefströmin tutkimusryhmän tavoitteena on löytää mekanismi, jolla syöpäsolut saadaan tuhoamaan itse itsensä. Hän on kehittänyt tutkimusryhmänsä kanssa elimistön omaan puolustusjärjestelmään perustuvia hoitomuotoja viimeisten 19 vuoden ajan, paljolti Syöpäsäätiön lahjoittajien avulla. Nyt työryhmä on kehittämässä MYC syöpägeenin virittämään syöpäsolujen itsemurha -mekanismiin perustuvia hoitoja, jotka valikoivasti tuhoaisivat syöpäsoluja ja jättäisivät terveet solut rauhaan. Tutkimustyötä toteutetaan kansainvälisessä yhteistyössä huippuyliopistojen kanssa. Klefström on kuitenkin huolissaan suomalaisen syöpätutkimuksen rahoituksesta. Lue lisää

Ryhdy Roosa nauha -yrityskumppaniksi

Tarjoamme yrityksille useita eri Roosa nauha -kumppanuustasoja, joista voit valita teille soivimman.

  • Pääkumppanuus 100 000 €
  • Kumppanuus 50 000 €
  • Kumppanuus 15 000 €
  • Tukija alle 15 000 €

Ota yhteyttä

Marika Salonen
Yritysyhteistyön päällikkö
+358 50 448 8324
[email protected]

Milena Zaremba
Yritysvarainhankinnan asiakkuusvastaava
+358 50 571 6440
[email protected]

Roosa nauha yhteistyökumppanit 2023

Lahjoituksen voi tehdä myös tilisiirtona.

Lahjoita tilisiirrolla ja käytä lahjoitusta maksaessasi viitenumeroa 54454, joka kohdentaa lahjoituksen Syöpäsäätiön Roosa nauha -rahastoon.

Nordea IBAN: FI20 2344 1800 0032 29, BIC: NDEAFIHH

Osuuspankki IBAN: FI39 5780 3820 0385 85, BIC: OKOYFIHH

Aktia IBAN: FI17 4055 1120 0577 93, BIC: HELSFIHH

Kiitoksena lahjoituksesta tarjoamme yritysten käyttöön Roosa nauhan ja joulun viestintäpaketin. Mikäli teet lahjoituksen tilisiirtona ja haluat viestintäpaketin yrityksesi käyttöön, otahan yhteyttä yritysvaranhankinnan asiakkuusvastaavaan:
Milena Zaremba
[email protected]

Lahjoittamiseen ja laskutukseen liittyvät kyselyt:
Syöpäsäätiön lahjoittajapalvelu
p. 09 1353 3286 tai [email protected].

Ota yhteyttä

Jätä viesti, niin otamme yhteyttä.

Käsittelemme henkilötietojasi tietosuojaselosteen mukaisesti.

Syöpäsäätiön Roosa nauha -keräys täytti 2023 20 vuotta. Olemme tehneet töitä yhtenä rintamana elämän puolesta jo vuodesta 2003. Roosa nauha -keräyksellä tuetaan suomalaista syöpätutkimusta ja syöpään sairastuneita.