Ryhdy Roosa nauha -yritystukijaksi
Tule mukaan Roosa nauha -yritystukijaksi!
Yritystukijana myös pienillä yrityksillä on mahdollisuus päästä mukaan vaaleanpunaiseen kampanjaan tukemaan syöpätutkimusta ja syöpään sairastuneita. Kutsumme yritystukijoiksi mukaan myös suuremmat yritykset, jotka haluavat tehdä lahjoituksen tai järjestää tempauksen ilman virallista Roosa nauha -kumppanuutta.
Valitse yrityksellesi sopiva tapa osallistua:
Lahjoitus
Roosa nauhaan voi lahjoittaa ympäri vuoden. Kiitoksena lahjoituksesta saatte käyttöönne sähköisen tukijabannerin yrityksenne verkkosivuille ja sosiaaliseen mediaan. Osallistumalla keräykseen 23.9.-31.10. välisenä aikana tarjoamme käyttöönne Roosa nauhan sähköisen viestintäpaketin. Sähköistä viestintäpakettia voi käyttää tuotemyynnin tai tempauksen markkinoinnin tukena kampanja-aikana. Materiaaleja ei ole mahdollista painaa tuotteisiin.
Tempaus
Roosa nauha -tempauksia ja -tapahtumia voi järjestää ympäri vuoden. Ne voivat olla luonteeltaan kertaluontoisia ja lyhytkestoisia (max. 2pvä).
Tuotemyynti
Yritys voi järjestää myyntitapahtuman Roosa nauha -kampanjan aikana lokakuussa 1.10.–31.10. välisenä aikana. Tuotemyynti on mahdollista mikroyrityksille (max. 500 000 € liikevaihto) koko lokakuun ajan. Sitä suurempi yritys voi tehdä myyntiä enintään viikon ajan.
Lahjoitusta ei voi liittää yksittäisen tuotteen myyntiin. Poikkeuksena yritykset, jotka myyvät vain yhtä tuotetta. Yksittäiset tuotteet eivät voi kuitenkaan kilpailla virallisten yhteistyökumppaneidemme tuotteiden kanssa. Tarjoamme yritysten käyttöön sähköisen tukijamerkin verkkosivuille ja sosiaaliseen mediaan. Tukijamerkkiä voi käyttää markkinoinnin tukena kampanjan aikana.
Ota yhteyttä:
Yritysyhteistyön koordinaattori Elli Vanhanen, [email protected]
”Sekä jälleenmyyjät että kuluttajat ovat antaneet paljon positiivista palautetta ja kokeneet tärkeänä sen, että SodaStream Suomi kantaa kortensa kekoon tärkeän työn puolesta. Haluamme olla brändi, josta asiakkaat voivat olla ylpeitä ja tämä yhteistyö onkin vahvistanut meidän sidettä niin kuluttajiin kuin yhteistyökumppaneihin. Roosa nauha -keräyksellä on pitkät perinteet ja kampanjaa tehdään rautaisella ammattitaidolla. Tämä antaa myös yritykselle vapauden suunnitella yhteistyön ja toteutukset juuri omista lähtökohdista.”
Myyntijohtaja Teemu Jutila, SodaStream Suomi
Ota yhteyttä
Jätä viesti, niin otamme yhteyttä.
Käsittelemme henkilötietojasi tietosuojaselosteen mukaisesti.