Ryhdy Roosa nauha -yritystukijaksi.

Tule mukaan Roosa nauha -yritystukijaksi!

Yritystukijana myös pienillä yrityksillä on mahdollisuus päästä mukaan vaaleanpunaiseen kampanjaan tukemaan syöpätutkimusta ja syöpään sairastuneita. Kutsumme yritystukijoiksi mukaan myös suuremmat yritykset, jotka haluavat tehdä lahjoituksen tai järjestää tempauksen ilman virallista Roosa nauha -kumppanuutta.

Valitse yrityksellesi sopiva tapa osallistua:

Lahjoitus

Roosa nauhaan voi lahjoittaa ympäri vuoden. Kiitoksena lahjoituksesta saatte käyttöönne sähköisen tukijabannerin yrityksenne verkkosivuille ja sosiaaliseen mediaan. Osallistumalla keräykseen 23.9.-31.10. välisenä aikana tarjoamme käyttöönne Roosa nauhan sähköisen viestintäpaketin. Sähköistä viestintäpakettia voi käyttää tuotemyynnin tai tempauksen markkinoinnin tukena kampanja-aikana. Materiaaleja ei ole mahdollista painaa tuotteisiin. .

Tempaus tai myynti

Yritys, jonka liikevaihto yli 200000€
Yritys voi järjestää tempauksen tai lyhytkestoisen (max. 1vko) myyntitapahtuman kampanjan aikana 23.9.-31.10. Suosittelemme ajoittamaan tapahtuman Roosa nauha -päivän 8.10. ympärille. Lahjoitusta ei voi liittää yksittäisen tuotteen myyntiin. Poikkeuksena yritykset, jotka myyvät vain yhtä tuotetta. Tarjoamme yritysten käyttöön sähköisen tukijamerkin verkkosivuille ja sosiaaliseen mediaan. Tukijamerkkiä voi käyttää markkinoinnin tukena kampanjan aikana.

Yritys, liikevaihto alle 200000€, alle 5 työntekijää
Yritys voi järjestää tempauksen tai lahjoittaa osan tuotemyynnistään 23.9.-31.10. välisenä aikana. Lahjoitusta ei voi liittää yksittäisen tuotteen myyntiin. Poikkeuksena yritykset, jotka myyvät vain yhtä tuotetta. Tarjoamme yritysten käyttöön sähköisen tukijamerkin verkkosivuille ja sosiaaliseen mediaan. Tukijamerkkiä voi käyttää markkinoinnin tukena kampanjan aikana

Ota yhteyttä:
Elli Vanhanen, [email protected]

 

”Sekä jälleenmyyjät että kuluttajat ovat antaneet paljon positiivista palautetta ja kokeneet tärkeänä sen, että SodaStream Suomi kantaa kortensa kekoon tärkeän työn puolesta. Haluamme olla brändi, josta asiakkaat voivat olla ylpeitä ja tämä yhteistyö onkin vahvistanut meidän sidettä niin kuluttajiin kuin yhteistyökumppaneihin.  Roosa nauha -keräyksellä on pitkät perinteet ja kampanjaa tehdään rautaisella ammattitaidolla. Tämä antaa myös yritykselle vapauden suunnitella yhteistyön ja toteutukset juuri omista lähtökohdista.”

 Myyntijohtaja Teemu Jutila, SodaStream Suomi

Ota yhteyttä

Jätä viesti, niin otamme yhteyttä.

 

Käsittelemme henkilötietojasi tietosuojaselosteen mukaisesti.