Yhteistyöllä läpi harmaan kiven

Ryhdy Roosa nauha -yrityskumppaniksi.

Tervetuloa mukaan Roosa nauha -yrityskumppaniksi!

Roosa nauha -keräys on suomalaisten suosituin lahjoituskohde, joka antaa yrityksille mahdollisuuden kasvattaa tulostaan ja sitouttaa asiakkaansa. ”Yrityksille voin lämpimästi suositella Roosa nauha -kumppanuutta. Syöpä koskettaa niin monia, lähes jokaista suomalaista. Ihmiset haluavat olla tässä mukana.” – Liisa Myllylä, Kesko

Valitse sopiva kumppanuustaso:

Pääkumppanuus 100 000 €

Räätälöimme pääkumppanuuden sopimaan yrityksesi tarpeisiin. Pääkumppanuus mahdollistaa muun muassa nauhojen myynnin, näkyvyyden kampanjamainonnassa sekä markkinointiyhteistyön tuotteisiin ja palveluihin liittyen.

Kumppanuus 50 000 €

Kumppanuuteen voi liittyä tuotemyyntiä ja palveluita siten, että osuus tuotteen myyntihinnasta lahjoitetaan Syöpäsäätiölle. Yhteistyöstä tehdään aina sopimus, joka kattaa vähintään yhden kampanjatuotteen tai -tuoteryhmän. Kumppanina yritys saa oikeuden käyttää Roosa nauha -logoa kampanjatuotteen myynnissä ja markkinoinnissa.

Kumppanuus 15 000 €

Kumppanuustaso mahdollistaa virallisen Roosa nauha -logon käyttöoikeuden viestinnässä ja tapahtumissa, sekä nauhojen ennakko-ostamisen henkilökunnalle. Lisäksi taso oikeuttaa pienyrityksille (liikevaihto enintään 10 milj.  €) tuotteisiin liittyvän markkinointiyhteistyön. Tästä kumppanuustasosta solmitaan sopimus, jossa määritellään myytävät tuotteet, Roosa nauha keräykselle tuloutuva osuus (vähintään 10 % tuotteen hinnasta) sekä tilityspäivämäärät.

Ota yhteyttä:
Yritysyhteistyön päällikkö Marika Salonen, puh. 050 448 8324, [email protected]

Tukija 200-14 999 €

Tukijaksi voi liittyä tekemällä kertalahjoituksen ympäri vuoden tai järjestämällä tempauksen tai myynnin kampanja-aikana 23.9.-31.10. Lue lisää yritystukijuudesta täällä.

Lisätietoja:
Elli Vanhanen, [email protected]

 

”Sekä jälleenmyyjät että kuluttajat ovat antaneet paljon positiivista palautetta ja kokeneet tärkeänä sen, että SodaStream Suomi kantaa kortensa kekoon tärkeän työn puolesta. Haluamme olla brändi, josta asiakkaat voivat olla ylpeitä ja tämä yhteistyö onkin vahvistanut meidän sidettä niin kuluttajiin kuin yhteistyökumppaneihin.  Roosa nauha -keräyksellä on pitkät perinteet ja kampanjaa tehdään rautaisella ammattitaidolla. Tämä antaa myös yritykselle vapauden suunnitella yhteistyön ja toteutukset juuri omista lähtökohdista.”

 Myyntijohtaja Teemu Jutila, SodaStream Suomi

Yhteistyön periaatteet

  1. Syöpäsäätiön tavoitteena on edistää syöpätautien tieteellistä tutkimusta ja syövän ehkäisyä sekä levittää tietoa syöpäriskiä vähentävistä, terveellisistä elämäntavoista.  Tavoitteena on myös taata riittävästi tukipalveluita syöpään sairastuneille ja heidän läheisilleen. Yritysyhteistyön tulee olla linjassa edellä mainittujen tavoitteiden kanssa.
  2. Syöpäsäätiö on riippumaton toimija. Syöpäsäätiö ei tue mitään yritystä tai tuotemerkkiä.  Yhteistyökumppanuus ei anna yritykselle oikeutta vaikuttaa Syöpäsäätiön varojen käyttöön tai viestintään millään tavalla.
  3. Syöpäsäätiö ei tee yritysten kanssa sellaisia sitoumuksia, joita ei voi julkistaa.
  4. Syöpäsäätiö tekee yritysten kanssa yhteistyössä toteutettavaksi sovituista asioista aina kirjalliset sopimukset, joissa osapuolten keskinäiset oikeudet, vastuut ja velvollisuudet on määritelty.
  5. Syöpäsäätiö noudattaa ja edellyttää yhteistyökumppaneiltaan tuotehankinnoissa eettisiä periaatteita, jotka perustuvat Kansainvälisessä Työjärjestössä (ILO) hyväksyttyihin työelämän perusoikeuksiin, YK:n ihmisoikeuksien julistukseen ja lapsen oikeuksien yleissopimukseen.
  6. Syöpäsäätiö tekee yhteistyötä pääsääntöisesti vain vakiintuneiden yritysten kanssa.
  7. Syöpäsäätiö ei tee yhteistyötä alkoholi- , tupakka- tai aseteollisuuden eikä luontaistuotealan yritysten kanssa.

Ota yhteyttä

Ehdota yhteistyötä.

 

Käsittelemme henkilötietojasi tietosuojaselosteen mukaisesti.