Käsi sydämellä lupaamme
Lupaamme yrityksellesi tutkitusti vaikuttavaa ja vastuullista kumppanuutta. Roosa nauha -keräys tarjoaa yrityksellesi mahdollisuuden kasvattaa myyntiä, sekä sitouttaa henkilöstöä ja asiakkaita.
Tervetuloa mukaan Roosa nauha -kumppaniksi 2023!
Vuoden 2021 historiallinen keräyspotti 4,9 miljoonaa euroa saavutettiin pitkälti yritysyhteistyön ansiosta ja pian saamme julkistaa myös vuoden 2022 tulokset. Myös yritykset hyötyivät lukuisin eri tavoin Suomen suurimmasta ja suosituimmasta keräyksestä syövän voittamisen hyväksi. Onko yrityksesi vuoden 2023 uusi kumppanimme? Tule mukaan!
Haluaako yrityksesi tehdä konkreettisen vastuullisuusteon?
Roosa nauha -kumppanuus mahdollistaa vaikuttavan ja vastuullisen yhteistyön suomalaisen syöpätutkimuksen ja sairastuneiden hyväksi.
Monet nykyisistä yrityskumppaneista kokevat, että keräyksen kumppanuus on tukenut erinomaisesti yrityksen vastuullisuustavoitteita. Löydät lisätietoa kumppaneidemme kokemuksista lataamalla alempaa oppaan: ”Viisi syytä lähteä Roosa nauha -kumppaniksi.”
”Roosa nauha -keräys sopii erinomaisesti vastuullisuustavoitteisiimme.” – Kesko
5 syytä lähteä mukaan Roosa nauha -keräykseen
Jätä yhteystietosi ja lataa opas menestyksekkään yritysyhteistyön periaatteista. Pääset kurkistamaan mahdollisuuksia, joita yhteistyö tarjoaa yrityksellesi.
Valitse oma kumppanuustasosi:
Pääkumppanuus 100 000 €
Räätälöimme pääkumppanuuden sopimaan yrityksesi tarpeisiin. Pääkumppanuus mahdollistaa muun muassa nauhojen myynnin, näkyvyyden kampanjamainonnassa sekä yhteistyön tuotteisiin ja palveluihin liittyen.
Kumppanuus 50 000 €
Kumppanuuteen voi liittyä tuotemyyntiä ja palveluita siten, että osuus tuotteen myyntihinnasta lahjoitetaan Syöpäsäätiölle. Tuotemyynnillä voi kerryttää kumppanuustason lahjoitusta (minimi 50 000 €). Yhteistyöstä tehdään aina sopimus, joka kattaa vähintään yhden kampanjatuotteen tai -tuoteryhmän. Kumppanina yritys saa oikeuden käyttää Roosa nauha -logoa kampanjatuotteen myynnissä ja markkinoinnissa.
Kumppanuus 15 000 €
Kumppanuustaso mahdollistaa virallisen Roosa nauha -logon käyttöoikeuden viestinnässä ja tapahtumissa, sekä nauhojen ennakko-ostamisen henkilökunnalle. Lisäksi taso oikeuttaa pienyrityksille (liikevaihto enintään 10 milj. €) tuotemyynnin. Tästä kumppanuustasosta solmitaan sopimus, jossa määritellään myytävät tuotteet, Roosa nauha -keräykselle tuloutuva osuus (vähintään 10 % tuotteen hinnasta) sekä tilityspäivämäärät. Kumppanuustason lahjoitusta (minimi 15 000 €) voi kerryttää tuotemyynnillä.
Ota yhteyttä: Yritysyhteistyön päällikkö Marika Salonen, puh. 050 448 8324, [email protected]
Tukija 200-14 999 €
Tukijaksi voi liittyä tekemällä kertalahjoituksen ympäri vuoden tai järjestämällä tempauksen tai myynnin kampanja-aikana 23.9.-31.10. Lue lisää yritystukijuudesta täällä.
Lisätietoja: Yritysyhteistyön koordinaattori Elli Vanhanen, [email protected]
Koskettaako syöpä sinua?
Syöpä on niin yleinen, että monilla työpaikoillakin on kokemusta siitä. Roosa nauha -kumppanuus syöpätietoisuuden ja tutkimuksen puolesta tuntuu erityisen merkitykselliseltä silloin, kun taustalla on henkilökohtainen syöpäkokemus.
MÁDARA ❤️ Roosa nauha
Esimerkiksi MÁDARAn ja Roosa nauhan kumppanuus sai alkunsa siitä, kun yhdellä MÁDARAn perustajaista Paula Tisenkopfalla diagnosoitiin rintasyöpä. Tutustu yhteistyöhön taustoihin täällä.
Tutkitusti suomalaisten suosituin lahjoituskohde
Roosa nauha -keräys on suomalaisten suosituin lahjoituskohde 45 tunnetuimman yleishyödyllisen järjestön ja keräyksen joukossa.* Sairauksien parantaminen ja hoitomenetelmien kehittäminen on teemana suomalaisten mieluisin lahjoituskohde.
Vaaleanpunaisen kampanjan menestyksellä on lopulta vain yksi yhteinen päämäärä: se, että meistä jokainen voi saada parasta mahdollista syöpähoitoa Suomessa.
*Taloustutkimuksen Hyväntekeväisyys 2022 -tutkimus.
Tutkitusti merkittävää yhteistyötä ja kilpailuetua
Roosa nauha -keräys on suomalaisten suosituin lahjoituskohde 45 tunnetuimman järjestön ja keräyksen joukossa. Roosa nauha -kumppanin kampanjatuotteen ostaminen on suomalaisille mieluisin tapa osallistua keräykseen. Keräykseen osallistuminen tarjoaakin yrityksille tutkitusti merkittävää kilpailuetua.
Vaaleanpunaisen kampanjan menestyksellä on lopulta vain yksi yhteinen päämäärä: se, että jokainen meistä voi saada parasta mahdollista hoitoa suomessa.
Kumppaneidemme kokemuksia
”Roosa nauha 2022 -keräys oli jälleen kerran tosi positiivinen kokemus. Tämä on upeasti järjestetty kampanja, jossa onnistuimme itse tekemään jälleen uuden myyntiennätyksen ja sitä kautta myös kaikista suurimman tähänastisen lahjoituksemme suomalaisen syöpätutkimuksen tukemiseksi. Lisäksi keräyksessä mukanaoloa kiitellään ja arvostetaan. Erän henkilöstömme edustaja oli kommentoinut sisäistä intrauutista aiheesta sanoilla ’Tämän kampanjan takana on helppo seisoa.’ Uskon sen edustavan hyvin kaikkien kokemusta tästä.”
Unit Director / Retail sales Elina Tolonen, Airam
”Sekä jälleenmyyjät että kuluttajat ovat antaneet paljon positiivista palautetta ja kokeneet tärkeänä sen, että SodaStream Suomi kantaa kortensa kekoon tärkeän työn puolesta. Haluamme olla brändi, josta asiakkaat voivat olla ylpeitä ja tämä yhteistyö onkin vahvistanut meidän sidettä niin kuluttajiin kuin yhteistyökumppaneihin. Roosa nauha -keräyksellä on pitkät perinteet ja kampanjaa tehdään rautaisella ammattitaidolla. Tämä antaa myös yritykselle vapauden suunnitella yhteistyön ja toteutukset juuri omista lähtökohdista.”
Myyntijohtaja Teemu Jutila, SodaStream Suomi
Yhteistyön periaatteet
- Syöpäsäätiön tavoitteena on edistää syöpätautien tieteellistä tutkimusta ja syövän ehkäisyä sekä levittää tietoa syöpäriskiä vähentävistä, terveellisistä elämäntavoista. Tavoitteena on myös taata riittävästi tukipalveluita syöpään sairastuneille ja heidän läheisilleen. Yritysyhteistyön tulee olla linjassa edellä mainittujen tavoitteiden kanssa.
- Syöpäsäätiö on riippumaton toimija. Syöpäsäätiö ei tue mitään yritystä tai tuotemerkkiä. Yhteistyökumppanuus ei anna yritykselle oikeutta vaikuttaa Syöpäsäätiön varojen käyttöön tai viestintään millään tavalla.
- Syöpäsäätiö ei tee yritysten kanssa sellaisia sitoumuksia, joita ei voi julkistaa.
- Syöpäsäätiö tekee yritysten kanssa yhteistyössä toteutettavaksi sovituista asioista aina kirjalliset sopimukset, joissa osapuolten keskinäiset oikeudet, vastuut ja velvollisuudet on määritelty.
- Syöpäsäätiö noudattaa ja edellyttää yhteistyökumppaneiltaan tuotehankinnoissa eettisiä periaatteita, jotka perustuvat Kansainvälisessä Työjärjestössä (ILO) hyväksyttyihin työelämän perusoikeuksiin, YK:n ihmisoikeuksien julistukseen ja lapsen oikeuksien yleissopimukseen.
- Syöpäsäätiö tekee yhteistyötä pääsääntöisesti vain vakiintuneiden yritysten kanssa.
- Syöpäsäätiö ei tee yhteistyötä alkoholi- , tupakka-, pikavippi- tai aseteollisuuden eikä luontaistuotealan yritysten kanssa.
Ota yhteyttä, olemme täällä sinua varten
Marika Salonen
Yritysyhteistyön päällikkö
puh. 050 4488324
[email protected]
Elli Vanhanen
Yritysyhteistyön koordinaattori
Puh. 050 4708 543
[email protected]
