Saammeko esitellä vuoden 2025 Roosa nauha -kumppanit

Tutustu kumppaniemme kokemuksiin Roosa nauha -yhteistyöstä ja tule mukaan tuomaan toivoa!

K‑ryhmä on Roosa nauha -keräyksen kivijalka

Pitkäaikainen pääyhteistyökumppani K-ryhmä on ollut mukana tukemassa suomalaista syöpätutkimusta jo 17 vuoden ajan. Roosa nauhan ja -rannekkeen ostamisen lisäksi keräykseen on helppo osallistua K-ruokakaupoissa valitsemalla Roosa nauha –kampanjatuotteita.

Lindex on tukenut Roosa nauha -keräystä jo yli 20 vuoden ajan

Pääyhteistyökumppanimme Lindex on tukenut syöpätutkimusta jo vuodesta 2003 lähtien. Lindex lahjoittaa lokakuun 1.-14. välisenä aikana myytyjen rintaliivien myyntituloista 10 prosenttia syöpätutkimukselle.

S-ryhmä kannustaa kantamaan Roosa nauhaa

Yhtenä keräyksemme tärkeänä tukipilarina toimii tänäkin vuonna pääyhteistyökumppanimme S-ryhmä, jonka myymälöistä löydät Roosa nauhan ja rannekkeen lisäksi suositut Roosa nauha -kukat. Tämän vuoden uutuus on kotimainen Roosa nauha -princettia.

Famifarm juhlii 10-vuotista Roosa nauha -kumppanuutta: ”Hyväntekeminen on tehty kaikille helpoksi”

Pehtoorin salaatti on vuosi toisensa jälkeen yksi suosituimmista Roosa nauha -tuotteista ja syksyisin kuluttajat osaavat jo odottaa Famifarmin vaaleanpunaisia salaattipakkauksia.

Martinex: “Jälleenmyyjät uskovat Roosa nauhan voimaan”

Martinexin toimitusjohtaja Riia Sandström ja tytär Amanda ovat huomanneet, että Roosa nauha kiinnostaa sekä kuluttajia että jälleenmyyjiä. Kannattavan yhteistyön lisäksi perhe tuntee ylpeyttä siitä, että he ovat mukana tuomassa toivoa syöpään sairastuneille.

Roosa nauhasta kasvoi Sinituotteen onnistunein hyväntekeväisyysyhteistyö

Sinituote on Roosa nauhan pitkäaikainen kumppani, jonka keräystuotteita odotetaan malttamattomana jo etukäteen. Sinituotteen henkilöstö ja asiakkaat pitävät Roosa nauhan yhteistyötä merkityksellisenä.

N2 ja Roosa nauha yhdessä päin elämää jo kuuden vuoden ajan

N2 Creative on Roosa nauha -keräyksen pitkäaikainen markkinointiviestinnän kumppani, ja siten osa sen vaikuttavaa menestystarinaa. Kuuden vuoden tiivis yhteistyö on tuottanut lukuisia vaikuttavia kampanjoita, jotka ovat edistäneet suomalaista syöpätutkimusta.

Roosa nauha ja pulla tuovat Lantmännen Unibaken työntekijät ja asiakkaat yhteisen hyvän äärelle

Lantmännen Unibake on ollut Roosa nauha -keräyksen kumppanina jo vuodesta 2015 ja yhteistyö jatkuu myös tänä vuonna. Roosa nauha -keräys on koko tiimille tärkeä ja koskettaa jokaista tavalla tai toisella.

Roosa nauha -kumppani Sokeva uskoo, että “hyvä tulee hyvän luo”

Sokeva on yhteiskunnallinen yritys, jonka tuotosta osa lahjoitetaan näkövammaisten elämänlaadun kohentamiseen. Sokeva tekee siis jo valmiiksi hyvää, mutta kokee Roosa nauha –kampanjan mahdollisuudeksi tehdä sitä moninkerroin!

Airam kulkee kanssasi päin elämää!

Airam osallistuu ylpeänä Roosa nauha -kampanjaan jo kymmenettä kertaa. Vuosien varrella yritys on tukenut kotimaista syöpätutkimusta lähes 400 000 eurolla. Mukana olo on tärkeää koko tiimille, sillä syöpäsairaus koskettaa monia eri tavoilla.

Suomen Korttipiste välittää tunteita Roosa nauha -keräyksessä

“Käsin kirjoitettu tervehdys kertoo, että joku on miettinyt sinua ja halunnut valita juuri sinulle sopivan kortin ja tärkeät sanat.”

Interflora on ylpeästi mukana Roosa nauha -keräyksessä kauniilla kimpullaan

Asiakkaat ovat jo pitkään toivoneet Interfloran osallistumista Roosa nauha -keräykseen. Tänä syksynä he voivat vihdoin lähettää Interfloran kauniin Roosa nauha -kukkakimpun tervehdykseksi eri tilanteisiin.

AIG on kerännyt Roosa nauhalle jo lähes miljoonapotin

AIG on tukenut Roosa nauha -kampanjaa pitkään ja yhteistyövuosien aikana kerätty lahjoitussumma syöpätutkimukselle on jo yhteensä lähes miljoona euroa.

Lindroos lahjoittaa pisaran hyvää Roosa nauha -keräykseen

Suomalainen kello- ja kultasepänliike Lindroos jatkaa jo neljättä vuotta Roosa nauha -keräyksen uskollisena tukijana omalla Roosa nauha -mallistollaan.

Essity ja Roosa nauha – jo 15 tuloksellista yhteistyövuotta

Pitkäaikainen yhteistyö on madaltanut kuluttajien kynnystä kokeilla TENA ja Libresse -tuotteita sekä lisännyt brändien näkyvyyttä myymälöissä.

Hyväntekeväisyys on osa uuden Roosa nauha kumppani Oriflamen DNAta

Oriflame on aina sen perustamisesta lähtien ollut unelmien toteuttamisen intohimoinen tukija. Jokaisesta ostetusta Roosa nauha -setistä Oriflame lahjoittaa 1 euron keräykseen.

Accepta toimittaa yhtä kampanjan odotetuimmista klassikkotuotteista

Acceptan taskullinen Roosa nauha -seinäkalenteri on vuodesta toiseen yksi kampanjan odotetuimmista yhteistyötuotteista. Pitkäaikaisen kumppanimme Roosa nauha -tuoteperhe laajenee vuosittain myös kiinnostavilla uutuuksilla.

Haleon on mukana edistämässä terveyttä Roosa nauha -keräyksessä Sensodyne-tuotteillaan

Pitkäaikaiselle Roosa nauha -kumppanillemme Haleonille terveyden edistäminen on sydämenasia. Yritys lahjoittaa kampanjan ajan jokaisesta myydystä Sensodyne-hammastahnasta 0,20 euroa keräykseen.

XZ on mukana Roosa nauha –keräyksessä suurella sydämellä

Kotimainen XZ on mukana Roosa nauha keräyksessä kaikilla suosituilla shampootuotteillaan. Lisäksi keräystä varten on suunniteltu oma ihanan makealta tuoksuva ja hiuksia kosteuttava XZ Purkkapallo shampoo, joka on myynnissä vain rajoitetun ajan.

Orthex tavoittelee ennätyspottia Roosa nauha keräyksen hyväksi

Pohjoismaiden johtaviin kodin käyttötavaroiden valmistajiin kuuluva Orthex jatkaa Roosa nauhan pitkäaikaisena kumppanina. Roosa nauha on erityisen merkityksellinen kampanja koko henkilökunnalle.

Kotimainen Lasol-lasinpesuneste mukana tukemassa Roosa nauha -keräystä

Kotimainen Lasol-lasinpesuneste osallistuu tänä syksynä ensimmäistä kertaa Roosa nauha -keräykseen. Rajoitetusti saatavilla oleva Lasol Roosa -pakkaus tarjoaa autoilijoille helpon tavan tukea tärkeää asiaa arjen ostoksen yhteydessä.

Finnair jakaa työntekijöilleen Roosa nauhat osaksi virkapukua

Lokakuun ajan Roosaa nauhaa kantavat rintapielissään Finnairin työntekijät niin maassa kuin ilmassa. Tiesitkö, että voit lahjoittaa Finnair Plus Avioksiasi keräykseen?

Arabia kutsuu kaikki mukaan Roosa nauha -keräykseen

Vuoden 2025 Roosa nauha -uutuuksissa Arabian rakastetut kuosit Kukkamaa, Mainio ja Puutarhurit ovat saaneet herkän vaaleanpunaisen erikoisvärin. Osallistumalla keräykseen Arabia haluaa viestiä välittämistä ja läheisten kanssa jaettujen hetkien tärkeyttä.

Kalevala Korun Valoisa -korusarja tuo toivoa Roosa nauha -keräykseen

Vuoden 2025 Roosa nauha -koru on Tiina Arkon suunnittelema Valoisa – ystävyyden ja toivon symboli. Sydämenmuotoinen koru säihkyy vaaleanpunaisella zirkonialla, ja tänä vuonna kokonaisuuteen kuuluu riipuksen ja korvakorujen lisäksi myös rannekoru.

Fiskars tukee keräystä ainutlaatuisilla Roosa nauha -saksilla ja paistinpannulla

Fiskarsin Roosa nauha -saksien ja -paistinpannun ainutlaatuinen pinkki kuviointi on suunniteltu Ruotsissa Berghin yliopiston opiskelijoiden toimesta Rintasyöpäyhdistyksen hyväksi.

Roosa nauha on Tree of Pets -tiimille poikkeuksellinen kampanja

Roosa nauha -keräys Tree of Petsille tärkeä kampanja ja koko tiimille erityisen merkityksellinen yhteistyö. Keräyksessä kampanjatuotteina mukana ovat koko Eukanuba koiranruokavalikoima sekä Ever Cleanin kattava kissanhiekkavalikoima.

Anglo-Nordic tuo pitkään toivotut avainnauhat Roosa nauha -keräykseen

Anglo-Nordic on jälleen mukana tekemässä hyvää. Jokaisesta myydystä Roosa nauha -tuotteestaan Ango-Nordic lahjoittaa 10 % keräykseen.

Kipukaupan työntekijä on Roosa nauha Vaistoa-paljasjalkakenkien taustalla

“Mahtavaa, saadaan eri värivaihtoehtoja asiakkaille ja samalla pääsemme tekemään hyväntekeväisyyttä erittäin tärkeän asian vuoksi.”

Chiquita myös mukana Roosa nauha keräyksessä tuomassa toivoa

Chiquita on mukana Roosa nauha -keräyksessä ja tukee suomalaista syöpätutkimusta kertalahjoituksellaan.

Kiitos kaikille Roosa nauha -keräyksen kumppaneille

6 syytä lähteä mukaan Roosa nauha -keräykseen

Jätä yhteystietosi ja lataa opas menestyksekkään yritysyhteistyön periaatteista. Pääset kurkistamaan mahdollisuuksia, joita yhteistyö tarjoaa yrityksellesi.

Kiinnostaako Roosa nauha -kumppanuus?

Ota yhteyttä, olemme täällä sinua varten.

Marika Salonen
Yritysyhteistyön päällikkö
p. 050 448 8324
[email protected]

Milena Zaremba
Yritysvarainhankinnan asiakkuusvastaava
p. 050 571 6440
[email protected]

Ota yhteyttä

Jätä viesti, niin otamme yhteyttä.

 

Käsittelemme henkilötietojasi tietosuojaselosteen mukaisesti.