Roosa nauha -kumppanit 2024
Saammeko esitellä: vuoden 2024 Roosa nauha -kumppanit. Tutustu kumppaniemme kokemuksiin Roosa nauha -yhteistyöstä ja tule mukaan tuomaan toivoa!
K‑ryhmä on Roosa nauha -keräyksen kivijalka
Roosa nauhan pitkäaikainen pääyhteistyökumppani K-ryhmä on ollut mukana tukemassa suomalaista syöpätutkimusta jo 16 vuoden ajan. Roosa nauhan ja -rannekkeen ostamisen lisäksi keräykseen on helppo osallistua K-ruokakaupoissa valitsemalla Roosa nauha –kampanjatuotteita, kuten tämän vuoden uutuuskukka Pirkka Roosa nauha terttuneilikan.
Lindex on tukenut Roosa nauha -keräystä jo yli 20 vuoden ajan
Pääyhteistyökumppanimme Lindex on tukenut syöpätutkimusta jo vuodesta 2003 lähtien. Lindex lahjoittaa lokakuun 1.-14. välisenä aikana myytyjen rintaliivien myyntituloista 10 prosenttia syöpätutkimukselle. Asiakkailla on myös mahdollisuus lahjoittaa haluamansa summa keräykseen suoraan kassalla.
S-ryhmä jatkaa Roosa nauha -keräyksen tärkeänä tukipilarina
Yhtenä keräyksemme tärkeänä tukipilarina toimii tänäkin vuonna pääyhteistyökumppanimme S-ryhmä, jonka myymälöistä löydät Roosa nauhan ja rannekkeen lisäksi suositut Roosa nauha -kukat. Tämän vuoden uutuus on kotimainen Roosa nauha -tulilatva.
Roosa nauha ja pulla tuovat Lantmännen Unibaken työntekijät ja asiakkaat yhteisen hyvän äärelle
Lantmännen Unibake on ollut Roosa nauha -keräyksen kumppanina jo vuodesta 2015 ja yhteistyö jatkuu myös tänä vuonna. Roosa nauha -keräys on koko tiimille tärkeä ja koskettaa jokaista tavalla tai toisella.
Interflora vastaa asiakkaiden toiveisiin osallistumalla Roosa nauha -keräykseen kauniilla kimpullaan
Interflora on ollut osa suomalaisten juhlahetkiä ja arjen muistoja jo lähes vuosisadan ajan. Nyt yritys on liittynyt mukaan Roosa nauha -keräyksen kumppaniksi tukemaan suomalaista syöpätutkimusta sekä sairastuneita ja heidän läheisiään.
Herkän ihon asiantuntija Dermosilin tuotteet on koristeltu upealla Roosa nauha -kuosilla
Uusi kumppani Dermosil osallistuu tänä vuonna keräykseen kymmenellä upealla, Roosa nauha -kuosein koristellulla tuotteella, joiden myyntihinnasta se lahjoittaa 10 % keräykseen. Dermosil haluaa kannustaa asiakkaitaan opettamaan läheiselleen elintärkeän taidon: rintojen tarkistamisen.
Martinex: “Jälleenmyyjät uskovat Roosa nauhan voimaan”
Martinexin toimitusjohtaja Riia Sandström ja tytär Amanda ovat huomanneet, että Roosa nauha kiinnostaa sekä kuluttajia että jälleenmyyjiä. Kannattavan yhteistyön lisäksi perhe tuntee ylpeyttä siitä, että he ovat mukana tuomassa toivoa syöpään sairastuneille.
Roosa nauhan uusi kumppani Sokeva uskoo, että “hyvä tulee hyvän luo”
Sokeva on yhteiskunnallinen yritys, jonka tuotosta osa lahjoitetaan näkövammaisten elämänlaadun kohentamiseen. Sokeva tekee siis jo valmiiksi hyvää, mutta kokee Roosa nauha –kampanjan mahdollisuudeksi tehdä sitä moninkerroin!
N2 Yhtenä rintamana rakkaudesta Roosa nauhaan
N2 Creative on luova toimisto, jolla on suuri kunnia olla Roosa nauhan markkinointiviestinnän kumppani ja osa Roosa nauhan menestystarinaa.
AIG on kerännyt Roosa nauhalle jo lähes miljoonapotin
Roosa nauha -kampanjaan jo vuosia sitoutunut vakuutusyhtiö AIG on lahjoittanut yhteensä lähes miljoona euroa syöpätutkimukseen. Sairastuneiden auttaminen on AIGn työntekijöille sydämenasia, ja nyt yritys kutsuu muutkin mukaan tärkeään keräykseen.
Accepta toimittaa yhtä kampanjan odotetuimmista klassikkotuotteista
Acceptan taskullinen Roosa nauha -seinäkalenteri on vuodesta toiseen yksi kampanjan odotetuimmista yhteistyötuotteista. Pitkäaikaisen kumppanimme Roosa nauha -tuoteperhe laajenee vuosittain myös kiinnostavilla uutuuksilla.
XZ on mukana Roosa nauha –keräyksessä suurella sydämellä
Kotimainen XZ on mukana Roosa nauha keräyksessä kaikilla suosituilla shampootuotteillaan. Lisäksi keräystä varten on suunniteltu oma ihanan makealta tuoksuva ja hiuksia kosteuttava XZ Purkkapallo shampoo, joka on myynnissä vain rajoitetun ajan.
Fiskars tukee keräystä ainutlaatuisilla Roosa nauha -saksillaan
Fiskarsin Roosa nauha -saksien ainutlaatuinen pinkki kuviointi on suunniteltu Ruotsissa Berghin yliopiston opiskelijoiden toimesta Rintasyöpäyhdistyksen hyväksi.
Roosa nauha on Tree of Pets -tiimille poikkeuksellinen kampanja
Roosa nauha -keräys on Tree of Petsille tärkeä kampanja ja koko tiimille erityisen merkityksellinen yhteistyö. Kampanjatuotteina mukana ovat koko Eukanuba koiranruokavalikoima sekä Ever Cleanin kattava kissanhiekkavalikoima.
Kipukaupan työntekijä on Roosa nauha Vaistoa-paljasjalkakenkien taustalla
“Mahtavaa, saadaan eri värivaihtoehtoja asiakkaille ja samalla pääsemme tekemään hyväntekeväisyyttä erittäin tärkeän asian vuoksi.”
Chiquita liittyi mukaan Roosa nauha keräykseen tuomaan toivoa
Chiquita on mukana Roosa nauha -keräyksessä ja tukee suomalaista syöpätutkimusta kertalahjoituksellaan.
Kiitos kaikille Roosa nauha -keräyksen kumppaneille
6 syytä lähteä mukaan Roosa nauha -keräykseen
Jätä yhteystietosi ja lataa opas menestyksekkään yritysyhteistyön periaatteista. Pääset kurkistamaan mahdollisuuksia, joita yhteistyö tarjoaa yrityksellesi.
Kiinnostaako Roosa nauha -kumppanuus?
Ota yhteyttä, olemme täällä sinua varten.
Marika Salonen
Yritysyhteistyön päällikkö
p. 050 448 8324
[email protected]
Milena Zaremba
Yritysvarainhankinnan asiakkuusvastaava
p. 050 571 6440
[email protected]
Ota yhteyttä
Jätä viesti, niin otamme yhteyttä.
Käsittelemme henkilötietojasi tietosuojaselosteen mukaisesti.