Roosa nauha

Lindex on tukenut syöpätutkimusta jo yli 20 vuotta

Vuodesta 2003 lähtien Roosa nauha -keräyksessä mukana ollut pääyhteistyökumppanimme Lindex muistuttaa joka syksy asiakkaitaan rintojen tutkimisen tärkeydestä. Vuosien varrella Lindex on kerännyt ja lahjoittanut yhdessä asiakkaidensa kanssa maailmanlaajuisesti yhteensä yli 20 miljoonaa euroa syöpätutkimukselle.

Pääyhteistyökumppanimme Lindex on ollut mukana Roosa nauha -kampanjassa alusta asti, ja yhteistyö on muodostunut merkittäväksi osaksi yrityksen yhteiskuntavastuuta. “Tämä on meille valtavan tärkeä kumppanuus, jota arvostavat suuresti niin henkilökuntamme kuin asiakkaammekin,” kertoo Lindexin maajohtaja Kirsi Rauhala.

Yrityksen mukanaolo keräyksessä näkyy sen kaikissa myymälöissä. Lindexin verkkokaupasta ja liikkeistä voi ostaa tämän vuoden virallisen Roosa nauhan tai rannekkeen, ja asiakkailla on myös mahdollisuus lahjoittaa haluamansa summa keräykseen suoraan kassalla. Lisäksi Lindex lahjoittaa 1.-14. lokakuuta välisenä aikana rintaliivien myyntituloista 10 prosenttia syöpätutkimuksen hyväksi.

Lindexin tuki on ollut vuosien varrella merkittävää, sillä yritys on kerännyt asiakkaidensa kanssa yhteensä yli 20 miljoonaa euroa syöpätutkimukselle maailmanlaajuisesti.

“Lahjoitamme 1.-14. lokakuuta myytyjen rintaliivien tuotosta 10 prosenttia syöpätutkimukseen.”

Lindexin rintaliivimallisto tukee lokakuussa syöpätutkimusta

Laadukkaista alusvaatteistaan tunnettu Lindex tukee Roosa nauha -kampanjaa ylpeydellä. “Lahjoitamme 1.-14. lokakuuta myytyjen rintaliivien tuotosta 10 prosenttia syöpätutkimukseen. Koko rintaliivimallistomme on meille ylpeyden aihe, jossa yhdistyy laatu, mukavuus ja kaunis muotoilu. Lindexillä on 70 vuoden kokemus alusvaatteiden valmistamisesta, ja tavoitteemme on tarjota mahdollisimman monelle naiselle täydellisesti istuvia malleja,” Rauhala kertoo.

Vuosikymmenten kumppanuus on täynnä ikimuistoisia kampanjoita

Pitkä Roosa nauha -yhteistyö on tuonut monia mieleenpainuvia hetkiä ja kampanjoita. Lindex on vuosien varrella toteuttanut esimerkiksi oman PINK-malliston sekä tehnyt yhteistyötä kansainvälisesti tunnettujen muotisuunnittelijoiden, kuten Jean Paul Gaultierin, kanssa.

Erityisesti viime vuosien alusvaatekampanja, jossa rintasyövän sairastaneet naiset ovat olleet kampanjan kasvot, on koskettanut niin henkilökuntaa kuin asiakkaita. “Asiakaspalaute on ollut liikuttavaa. Moni on kertonut, kuinka rohkeat ja kauniit kuvat ovat tuoneet lohtua vaikeina aikoina.”

Syöpätyö on tärkeä osa yrityksen arkea

Syöpä koskettaa jokaista tavalla tai toisella, eikä Lindexin työyhteisö ole poikkeus. “Lindexillä lokakuu on omistettu syöpätutkimukselle jo 21 vuoden ajan. Olemme lisänneet tietoisuutta syövästä niin asiakkaidemme kuin henkilökunnankin keskuudessa,” Rauhala kertoo. Etenkin rintasyöpä on ollut vahvasti esillä, ja Lindex muistuttaa vuosittain asiakkaitaan rintojen tutkimisen tärkeydestä.

Tänä vuonna Roosa nauha -keräys on täynnä toivoa

Vuoden 2024 Roosa nauha -kampanjassa Lindex odottaa näkevänsä jälleen vahvaa sitoutumista henkilökunnalta ja asiakkailta. “Tämä kampanja todella koskettaa ja tuo ihmisiä yhteen. Odotamme innolla, että saamme jälleen olla mukana tukemassa elintärkeää syöpätutkimusta,” Rauhala summaa.

Lindex Roosa nauha -tuotteet

Lindex kaikki rintaliivit

Lindex lahjoittaa rintaliivien myynnistä 10 % syöpätutkimukseen 1.-14. lokakuuta välisenä aikana.

Lindex Proteesirintaliivit

Erikoisvalmisteiset rintaliivit ovat erinomainen valinta, kun etsit tasapainoa rinnanpoiston jälkeen.

Roosa nauha 2024

Tämän vuoden Roosa nauhan on suunnitellut Vesterinen Yhtyeineen. Samettisen pehmeän Roosa nauhan kukat symboloivat meissä elävää toivoa. Koko nauhan tuotto menee Syöpäsäätiön Roosa nauha -keräykseen.

Roosa nauha -ranneke 2024

Vesterinen Yhtyeineen on suunnitellut vaaleanpunaisen Roosa nauha -rannekkeen, jossa näkyy toivon pilkahduksia. Koko rannekkeen tuotto menee Syöpäsäätiön Roosa nauha -keräykselle.

Kiinnostaako Roosa nauha -kumppanuus?

Yritykset hyötyvät tutkitusti lukuisin eri tavoin Suomen suurimmasta ja suosituimmasta keräyksestä syövän voittamiseksi. Yhteistyö tarjoaa yrityksille mahdollisuuden kasvattaa tulostaan ja sitouttaa asiakkaansa. Tutustu kumppanuuteen täällä.

Ota yhteyttä

Jätä viesti, niin otamme yhteyttä.

Käsittelemme henkilötietojasi tietosuojaselosteen mukaisesti.