Interflora vastaa asiakkaiden toiveisiin osallistumalla Roosa nauha -keräykseen kahdella kauniilla kimpullaan
Interflora on ollut osa suomalaisten juhlahetkiä ja arjen muistoja jo lähes vuosisadan ajan. Nyt yritys jatkaa ensimmäisen kumppanuusvuoden rohkaisemana Roosa nauha -keräyksen kumppanina tukien suomalaista syöpätutkimusta sekä sairastuneita ja heidän läheisiään.
Interflora on maailmanlaajuinen itsenäisten kukkakauppayrittäjien vapaaehtoinen organisaatio, joka on toiminut Suomessa vuodesta 1927 lähtien välittäen tuhansittain kukkatervehdyksiä kotimaassa sekä ympäri maailmaa. Yritys on ollut osa suomalaisten juhlahetkiä ja arjen muistoja jo lähes vuosisadan ajan. Nyt se jatkaa viime vuoden tapaan Roosa nauha -keräyksen kumppanina tukien suomalaista syöpätutkimusta sekä sairastuneita ja heidän läheisiään.
Toimitusjohtaja Katja Teikari kertoo, että Roosa nauha -yhteistyö otettiin viime syksynä innostuneesti vastaan asiakkaiden ja henkilökunnan parissa. “Kumppanuus oli myös henkilöstön ja asiakkaiden toive, ja olemme iloisia voidessamme olla mukana näin merkittävässä kampanjassa,” hän sanoo.
Suomessa Interfloraan kuuluu yli 200 kukkakauppaa ympäri maata, jotka toimittavat kukkatervehdyksiä omalla lähiseudullaan, ja myyvät niitä muille paikkakunnille sekä ulkomaille. Yhtä lailla kukkalähetyksen kotimaahan tai ulkomaille voi lähettää myös Interfloran verkkokaupassa osoitteessa interflora.fi. Tänäkin syksynä asiakkaat voivat valita kukkatervehdyksekseen Roosa nauha -kimpun, joko ison tai pienen.

Roosa nauha -kimppu tuo toivoa
Interflora osallistuu Roosa nauha -keräykseen tällä kertaa kahdella kampanjatuotteellaan, isolla ja pienellä vaaleanpunaisen sävyisistä kukista sidotulla Roosa nauha -kimpulla. Kukkatervehdys sopii monenlaisiin tilanteisiin ja vastaanottajille – samalla se tukee suomalaista syöpätutkimusta. “Kimppu on kaunis tapa osoittaa välittämistä ja tukea tärkeää asiaa,” Teikari lisää.
Interfloran asiakkaat olivat jo viime vuonna innoissaan mahdollisuudesta osallistua syöpätutkimuksen tukemiseen näin konkreettisella ja kauniilla tavalla. “Myös Interfloran henkilökunta kokee Roosa nauha -kampanjan tarkoituksen ja tavoitteet tärkeiksi ja jälleen osa meistä tulee lähettämään itsekin kampanjakimpun syksyn aikana.” Teikari kertoo.
Kukka-alan ammattilaiset tukemassa syöpätutkimusta
Interfloran kukkakauppiaat toimittivat viime syksynä enimmäkseen Interfloran verkkokaupassa myytyjä Roosa nauha -kimppuja, mutta monelta niitä tultiin ostamaan myös myymälästä. Kukkakauppiailta ja heidän asiakkailtaan tuli toive kahdesta eri kokoisesta kimppuvaihtoehdosta, ja siihen päätettiin vastata tämän syksyn kampanjassa.
Interflora kannustaa myös muita yrityksiä lähtemään mukaan tukemaan syöpätutkimusta Roosa nauha -keräyksen kautta, ja odottaa onnistunutta Roosa nauha -kampanjaa ja loistavaa keräystulosta. “Omalta osaltamme uskomme, että Interfloran mukana olo innostaa sekä kuluttaja- että yritysasiakkaat lähettämään Roosa nauha -kimppuja vilkkaasti, sillä toivomus kampanjaan osallistumisesta kuultiin alun alkaen myös asiakkailta.” Teikari kertoo.
Interfloran Roosa nauha -kimput

Roosa nauha -kimppu pieni

Roosa nauha -kimppu iso
Kiinnostaako Roosa nauha -kumppanuus?
Yritykset hyötyvät tutkitusti lukuisin eri tavoin Suomen suurimmasta ja suosituimmasta keräyksestä syövän voittamiseksi. Yhteistyö tarjoaa yrityksille mahdollisuuden kasvattaa tulostaan ja sitouttaa asiakkaansa. Tutustu kumppanuuteen täällä.
Ota yhteyttä
Jätä viesti, niin otamme yhteyttä.
Käsittelemme henkilötietojasi tietosuojaselosteen mukaisesti.