Roosa nauha

Essity ja Roosa nauha – jo 15 tuloksellista yhteistyövuotta

Pitkäaikainen yhteistyö on madaltanut kuluttajien kynnystä kokeilla TENA- ja Libresse-tuotteita sekä lisännyt brändien näkyvyyttä myymälöissä.

Essity on toiminut Roosa nauhan pitkäaikaisena yhteistyökumppanina jo vuodesta 2010 lähtien – ja iloksemme yhteistyö jatkuu myös vuonna 2025. TENA on ollut mukana alusta asti, ja Libresse liittyi mukaan vaaleanpunaiseen kampanjaan vuonna 2020.

“Roosa nauha on tärkein hyväntekeväisyysyhteistyö sekä Libresse- että TENA-brändeille. Sekä henkilöstömme että asiakkaamme kokevat sen aidosti merkitykselliseksi,” kertoo Ann-Christine Weck, Category & Shopper Marketing Manager Essityltä.

“Roosa nauha on tärkein hyväntekeväisyysyhteistyö sekä Libresse että TENA -brändeille”

Roosa nauha -keräys on tunnettu ja arvostettu, ja sen teemat puhuttelevat sekä Essityn henkilökuntaa että heidän kohderyhmiään. Kuluttajien on helppo osallistua kampanjaan ostamalla arjen intiimihygieniatuotteita ja samalla tukea tärkeää asiaa. Essity lahjoittaa osan tuotteiden myynnistä Roosa nauha -keräykseen.

“Yhteistyömme Roosa nauha -kampanjan kanssa on madaltanut kuluttajien kynnystä kokeilla TENA- ja Libresse-tuotteita sekä lisännyt näkyvyyttämme myymälöissä,” Weck summaa.

Roosa nauha -tuotteet

Libresse Regular 30 kpl pikkuhousunsuoja

TENA Discreet Normal 12 kpl

Libresse Ultra+ wings 14 kpl side

TENA Discreet Extra 10 kpl

Kiinnostaako Roosa nauha -kumppanuus?

Yritykset hyötyvät tutkitusti lukuisin eri tavoin Suomen suurimmasta ja suosituimmasta keräyksestä syövän voittamiseksi. Yhteistyö tarjoaa yrityksille mahdollisuuden kasvattaa tulostaan ja sitouttaa asiakkaansa. Vuoden 2025 kumppanuuksista neuvotellaan juuri nyt. Tutustu kumppanuuteen täällä.

Ota yhteyttä

Jätä viesti, niin otamme yhteyttä.

Käsittelemme henkilötietojasi tietosuojaselosteen mukaisesti.