AIG on kerännyt Roosa nauhalle jo lähes miljoona potin
Kansainvälinen vakuutusyhtiö AIG on ollut Roosa nauha -keräyksen pitkäaikainen kumppani. Yhteistyövuosien aikana se on kerännyt yhdessä asiakkaidensa kanssa syöpätutkimukselle lähes miljoona euroa. AIG:n työntekijät ovat ylpeitä saadessaan olla osa merkittävää hyväntekeväisyyskampanjaa, joka koskettaa monia henkilökohtaisesti.
Kansainvälinen vakuutusyhtiö AIG on Roosa nauha -keräyksen pitkäaikainen kumppani, jonka tavoitteena on turvata asiakkaidensa elämänlaatua sairauden tai tapaturman kohdatessa. Roosa nauhan kumppanuus on vakiinnuttanut paikkansa AIG:n toiminnassa. Kampanja näkyy paitsi henkilökunnan keskuudessa, myös asiakkaille tarjottavissa palveluissa.
”Olemme mukana keräyksessä, koska näemme, kuinka tärkeää taloudellinen varautuminen on vakavan sairauden kohdatessa. Roosa nauha -kampanja auttaa levittämään tätä tärkeää sanomaa laajalle yleisölle,” asiakkuuspäällikkö Maarit Liuha kertoo.
AIG:n pitkäaikaisena Roosa nauha -kumppanituotteena on ollut syöpävakuutus, josta AIG maksaa korvausta heti diagnoosin jälkeen. “Asiakas voi itse valita, miten hän haluaa hyödyntää korvauksen ylläpitääkseen elämänlaatuaan sairauden aikana,” Liuha kertoo. AIG lahjoittaa vuosittain 10 prosenttia syöpävakuutustensa ensimmäisen vuoden maksusta suoraan Roosa nauha -keräykseen.
Jokaisen suomalaisen arkea koskettava sairaus
Kuten monissa muissakin suomalaisissa yrityksissä, Myös AIG:ssä syöpä on ollut jollain tapaa läsnä joko omakohtaisena kokemuksena tai läheisten kautta. Tämä tuo vakuutustuotteet ja niiden tarjoaman avun entistäkin lähemmäksi työntekijöiden sydäntä. ”On ollut hienoa nähdä, kuinka vaikeasta sairaudesta voi toipua ja palata arkeen ja töihin,” kertoo markkinointiasiantuntija Taina Karppinen.
Joka vuosi AIG:n henkilökunta odottaa innolla uutta Roosa nauha -keräystä
Roosa nauha -kampanja uudistuu vuosittain, ja sen teemat sekä suunnittelijat herättävät mielenkiintoa niin AIG:n henkilöstön kuin asiakkaidenkin keskuudessa.
”Joka vuosi odotamme innolla Roosa nauha -keräystä ja sen uusia teemoja. Kampanja tuo meidät yhteen ja muistuttaa meitä kaikkia syöpätutkimuksen merkityksestä,” kertoo AIG Suomen Branch Manager, Kristiina Laresvuo.
Etenkin viime vuoden kampanjan teema, lasten syövät, oli hyvin koskettava. Keräyksestä jäi erityisesti mieleen pieni Vili-poika, jonka hymy ja aitous sulattivat koko AIG:n henkilöstön sydämet.
AIG:n syöpävakuutukset
Varaudu syövän aiheuttamiin taloudellisiin seurauksiin. Huomattava korvaus heti syövän toteamisen jälkeen.
Monen talous on mitoitettu säännöllisiin tuloihin, ja yllättävän sairauden ja sairausloman niihin aiheuttamaa lovea voi olla hankala paikata. AIG:n syöpävakuutuksella varaudut pahan päivän varalle ja turvaat elämänlaatusi sairauden sattuessa. Korvaus maksetaan valitsemasi korvaustason mukaisesti, ja voit käyttää sen siihen, mikä sillä hetkellä auttaa parhaiten sinua ja perhettäsi.”
Jokaisen myydyn syöpävakuutuksen ensimmäisestä vuosimaksusta lahjoitetaan 10% Roosa nauha -keräykseen.
AIG:n Vakavan sairauden turva
Vakava sairaus on ikävä yllätys, joka aiheuttaa huolta terveydestä – ja usein myös rahasta. Moni on joutunut käyttämään vuosien säästöt tai ottamaan jopa velkaa sairaalalaskujen ja lääkekulujen kattamiseksi.
Yhä useampi ennakoi ja vakuuttaa itsensä vakavan sairauden varalta. Vakuutus tuo taloudellisen turvallisuuden, eikä elämän ikävimpinä hetkinä tarvitse huolehtia raha-asioista, vaan voi keskittyä paranemiseen.
Jokaisen myydyn Vakavan sairauden vakuutuksen ensimmäisestä vuosimaksusta lahjoitetaan 10% Roosa nauha -keräykseen.
Kiinnostaako Roosa nauha -kumppanuus?
Yritykset hyötyvät tutkitusti lukuisin eri tavoin Suomen suurimmasta ja suosituimmasta keräyksestä syövän voittamiseksi. Yhteistyö tarjoaa yrityksille mahdollisuuden kasvattaa tulostaan ja sitouttaa asiakkaansa. Vuoden 2025 kumppanuuksista neuvotellaan juuri nyt. Tutustu kumppanuuteen täällä.
Ota yhteyttä
Jätä viesti, niin otamme yhteyttä.
Käsittelemme henkilötietojasi tietosuojaselosteen mukaisesti.