Roosa nauha

N2 Yhtenä rintamana rakkaudesta Roosa nauhaan

N2 Creative on luova toimisto, jolla on suuri kunnia olla Roosa nauhan markkinointiviestinnän kumppani ja osa Roosa nauhan menestystarinaa.

Kun hyppäsimme mukaan vuonna 2020, Roosa nauha -keräyksellä alettiin tukea naisten syöpien tutkimuksen lisäksi myös muiden syöpien tutkimusta. Kolmen vuoden aikana lahjoitusmäärät ovat kasvaneet räjähdysmäisesti ja keräys on rikkonut ennätyksiä. Vuonna 2022 tehtiin kaikkien aikojen ennätys – viisi miljoonaa euroa.

Lokakuussa tapahtuvan kampanjan suunnittelu alkaa jo hyvissä ajoin edellisenä syksynä. Suunnittelemme vuosittain kampanjakonseptin yhdessä Roosa nauhan tiimin ja kampanjakasvon kanssa. Sekä kaikki kampanjaan liittyvät markkinoinnin toteutukset aina fyysisestä Roosa nauhasta kampanjafilmiin.

Roosa nauha on vahva brändi, jolla on jo paikka suomalaisten sydämissä. Mutta menestykseen tarvitaan jatkuvaa kehittämistä ja uudistumista. Siksi uskomme asioiden rohkeaan haastamiseen ja kokeilevaan kulttuuriin.

On upeaa kulkea yhtenä rintamana hyvän asian puolesta.

Yhteistyömme Roosa nauhan -tiimin kanssa on ollut saumatonta ja hyvin palkitsevaa. On ollut ilahduttavaa, kuinka rohkeasti he ovat heittäytyneet kunnianhimoisille luoville ideoillemme ja luottavat näkemykseemme.

Teemme suunnittelutyötä pro bono -mallilla. Merkityksellisyydessään työ saa usein suunnittelutiimissämme aikaan kostuneita silmiä, kylmiä väreitä – ja silkkaa onnistumisen iloa. On upeaa kulkea yhtenä rintamana hyvän asian puolesta.

Katso N2 Creativen tuottama “Syöpä ei katso ikää” -kampanjafilmi Roosa nauha 2023 -keräykselle.

Tämän vuoden Roosa nauhan suunnittelivat Apulanta-yhtyeestä tutut Toni Wirtanen ja Sipe Santapukki. Videossa he kertovat, miksi ovat keräyksessä mukana ja miten tämän vuoden nauha syntyi.

Joka viikko joku lapsi tai nuori saa Suomessa syöpädiagnoosin, sillä syöpä ei katso ikää. Tämän vuoden keräyksen teemana on lasten syövät.

Tutustu lisää Roosa nauha -kumppaneihimme:

Roosa nauhan suunnittelijat yhtenä rintamana rakkaudesta elämään

Tämän vuoden teemana on lasten syövät. Roosa nauhan suunnitelleet Toni ja Sipe kannustavat kaikkia mukaan liittymään yhteiseen rintamaan.

Finnair on mukana Roosa nauhan rakkauden rintamassa

Lokakuun ajan Roosaa nauhaa kantavat rintapielissään Finnairin työntekijät niin maassa kuin ilmassa.

Mellakka Helsinki ja N2 auttavat vauhdittamaan Roosa nauha -kampanjaa

Kokoonnuimme inspiroitumaan kampanjakonseptista yhdessä yrityskumppanien sekä luovien kumppaniemme Mellakka Helsingin ja N2 kanssa.

Kiinnostaako Roosa nauha -kumppanuus?

Yritykset hyötyvät tutkitusti lukuisin eri tavoin Suomen suurimmasta ja suosituimmasta keräyksestä syövän voittamiseksi. Yhteistyö tarjoaa yrityksille mahdollisuuden kasvattaa tulostaan ja sitouttaa asiakkaansa. Vuoden 2024 kumppanuuksista neuvotellaan juuri nyt. Tutustu kumppanuuteen täällä.

Ota yhteyttä

Jätä viesti, niin otamme yhteyttä.

Käsittelemme henkilötietojasi tietosuojaselosteen mukaisesti.