Essity ja Roosa nauha – jo 14 tuloksellista yhteistyövuotta
Pitkäaikainen yhteistyö on madaltanut kuluttajien kynnystä kokeilla TENA ja Libresse -tuotteita sekä lisännyt brändien näkyvyyttä myymälöissä.
Essity on toiminut Roosa nauhan pitkäaikaisena yhteistyökumppanina jo vuodesta 2010 lähtien ja iloksemme yhteistyö jatkuu tänäkin vuonna. Essityn brändeistä TENA on ollut Roosa nauhan yhteistyökumppanina alusta lähtien ja Libresse liittyi mukaan vaaleanpunaiseen kampanjaan vuonna 2020.
“Roosa nauha on tärkein hyväntekeväisyysyhteistyö sekä Libresse että TENA -brändeille ja sen kokevat erittäin merkitykselliseksi sekä henkilöstömme että asiakkaamme,” kertovat Anu Hupli, Category ja Shopper Marketing Manager Essityltä.
“Roosa nauha on tärkein hyväntekeväisyysyhteistyö sekä Libresse että TENA -brändeille”
Roosa nauha on tunnettu ja arvostettu keräys ja sen aihepiiri puhuttelee Essityn omaa henkilökuntaa sekä heidän kohderyhmiään. Kuluttajien on helppo osallistua keräykseen ostamalla arjen intiimihygieniatuotteita ja tukea samalla hyvää tarkoitusta. Essity lahjoittaa osan tuotteiden myynnistä Roosa nauha -keräykseen. “Yhteistyömme Roosa nauha -kampanjan kanssa on madaltanut kuluttajien kynnystä kokeilla TENA ja Libresse -tuotteita sekä lisännyt näkyvyyttämme myymälöissä.”
Roosa nauha -tuotteet
Libresse Ultra Normal wing 14 kpl side
Libressen ohuet ja imukykyiset siteet ja pikkuhousunsuojat on muotoiltu mukautumaan kehon liikkeisiin. Jokaisesta myydystä Libresse-tuotteesta lahjoitetaan 0,10€ Roosa nauha -keräykseen.
Kiinnostaako Roosa nauha -kumppanuus?
Yritykset hyötyvät tutkitusti lukuisin eri tavoin Suomen suurimmasta ja suosituimmasta keräyksestä syövän voittamiseksi. Yhteistyö tarjoaa yrityksille mahdollisuuden kasvattaa tulostaan ja sitouttaa asiakkaansa. Vuoden 2025 kumppanuuksista neuvotellaan juuri nyt. Tutustu kumppanuuteen täällä.
Ota yhteyttä
Jätä viesti, niin otamme yhteyttä.
Käsittelemme henkilötietojasi tietosuojaselosteen mukaisesti.