Ryhdy yritystukijaksi ja järjestä Roosa nauha -tempaus
Anna toivon elää ja anna tukesi suomalaiselle syöpätutkimukselle.
Tule mukaan Roosa nauha -yritystukijaksi!
Yritystukijana myös pienillä yrityksillä on mahdollisuus päästä mukaan vaaleanpunaiseen kampanjaan tukemaan syöpätutkimusta ja syöpään sairastuneita. Kutsumme Roosa nauha -yritystukijoiksi mukaan myös suuremmat yritykset, jotka haluavat tehdä lahjoituksen tai järjestää tempauksen ilman virallista Roosa nauha -kumppanuutta.
Valitse yrityksellesi sopiva tapa osallistua
Tempaus
Yritys voi myös järjestää Roosa nauha -tempauksia ympäri vuoden. Ne voivat olla luonteeltaan kertaluontoisia ja lyhytkestoisia esimerkiksi kaksi päviää, mutta maksimissaan viikon.
Keräystä tukeva tapahtuma voi olla konsertti, kahvihetki työpaikalla tai vaikkapa yhteinen kävely- tai juoksulenkki viikon päätteeksi. Myös esimerkiksi pienoisarpajaisten tai huutokaupan järjestäminen on oiva tapa tukea Roosa nauhaa. Voit keksiä täysin omanäköisesi tapahtuman!
Tapahtumatempaus
Yhteisönne voi halutessanne osallistua kampanjaan ja olla mukana keräyksessä esimerkiksi järjestämällä kertaluontoisen liikunta-, kulttuuri- tai taidetapahtuman, jonka tuotot tai osa tuotoista lahjoitetaan Roosa nauha -keräykseen.
Tuotemyyntitempaus
Yritys voi järjestää myyntitapahtuman joko Roosa nauha -kampanjan aikana lokakuussa 1.10.–29.10. tai muuhun yritykselle sopivana aikana. Tuotemyynti Roosa nauha -tukijana on mahdollista mikroyrityksille (max. 500 000 € liikevaihto) yhden kuukauden ajan. Sitä suurempi yritys voi tehdä myyntiä enintään viikon ajan.
Lahjoitusta ei voi liittää yksittäisen tuotteen myyntiin, eikä yksittäisiä tuotteita ole mahdollista markkinoida Roosa nauha -tuotteina. Roosa nauha brändin, kuten logon ja graafisen ilmeen, hyödyntäminen on varattu sopimuskumppaneillemme. Suosittelemme lahjoituksen kartuttamista esimerkiksi kokonaisesta tuoteryhmästä tai tietyn ajanjakson kokonaismyynnistä. Poikkeuksena yritykset, jotka myyvät vain yhtä tuotetta. Yksittäiset tuotteet eivät voi kuitenkaan kilpailla virallisten yhteistyökumppaneidemme tuotteiden kanssa.
Tempauksen markkinointi
Kiitoksena Roosa nauha -yhteistyöstä tarjoamme yritysten käyttöön sähköisen tukijamerkin verkkosivuille ja sosiaaliseen mediaan. Tukijamerkkiä voi käyttää markkinoinnin tukena kampanjan aikana. Roosa nauha logo ja kampanjamateriaalien käyttö on varattu sopimuskumppaneillemme.
Tempauksen aikana kerätyt varat voi lahjoittaa Roosa nauha -keräykseen yritylahjoituslomakkeen kautta.
💡 Tutkimukselle tehdyt 850–50 000 euron lahjoitukset ovat yhteisöille verovähennyskelpoisia. 💡
Kiinnostaako Roosa nauhan yritystukijuus?
Ota yhteyttä ja etsitään yhdessä yrityksellenne paras tapa lähteä mukaan tukemaan suomalaista syöpätutkimusta.
Ota yhteyttä:
Syöpäsäätiön lahjoittajapalvelu
puh. 09 1353 3286
ma-pe klo 9-15
[email protected]
Kiitos Roosa nauha -keräykseen lahjoittaneille yrityksille
Roosa nauha -tempaisuja
Pfizer osoitti tukensa Roosa nauhalle valaisemalla toimistorakennuksensa pinkiksi
Pfizer teki merkittävän yrityslahjoituksen Roosa nauha -keräykselle ja valaisi toimistorakennuksensa pinkiksi Roosa nauha päivän kunniaksi.
Estée Lauder Finland keräsi kilometrejä Roosa nauha -keräykseen
Estée Lauder Finlandin tiimi innostui keräämään koko henkilökunnan voimin liikuntakilometrejä yhteisen Roosa nauha -potin hyväksi.
Huippukokit tempaisivat syöpää vastaan Roosa nauha -annoksilla
Huippukokit loihtivat omat vaaleanpunaiset Roosa nauha -annoksensa ja lahjoittivat osan annosten myynnistä keräykseen. Tempaukseen osallistuivat ravintolat Olo, Brasa, Sikke’s, Ego, Emo, Ragu, Fiasco? ja Ora.
Polarn O. Pyret järjesti tuotemyyntitempauksen Roosa nauha -keräyksen puolesta
Viikon aikana jokaisesta myydystä roosanvärisestä raitavaatteesta Polarn O. Pyret lahjoitti 5 euroa lyhentämättömänä Roosa nauha -keräykseen.
Tanssistudio Flama pitää yhtä elämän pyörteissä
Flama osallistui Roosa nauha -kampanjaan lahjoittamalla keräykseen 10 % verkkokauppansa myynnistä 5.–8.10.2023 väliseltä ajalta.
Cocopanda vietti pinkkiä viikonloppua syöpätutkimuksen hyväksi
Pink Weekend -kampanjan aikana Cocopanda lahjoitti Roosa nauha -keräykselle yhden euron jokaista viikonlopun asiakasta kohden.
Dinolift ja vuoden 2023 Suomen käsipallosarjan voittajajoukkue tekevät yhdessä hyvää
Grankulla IFK:n naisten käsipallon edustusjoukkue tukee Roosa nauha -keräystä ja nostaa tietoisuutta kampanjasta lämmittelemällä lokakuun ajan pinkin värisissä pelipaidoissa. Heidän sponsorinsa Dinolift on luvannut tuplata joukkueen keräämän lahjoitussumman.
Kotitreenijengi järjesti Roosa nauha -etätreenitempauksen
Kotitreenijengin perustaja Susanna Juntunen sairastui vuonna 2020 kohdunkaulan syöpään. Onneksi syöpä löydettiin ajoissa ja hyvien hoitojen ansiosta se pystyttiin parantamaan. Kiitoksena suomalaiselle syöpätutkimukselle Susanna päätti järjestää Roosa nauha -etätreenitempauksen, jonka tuotot lahjoitetaan Roosa nauha -keräykseen.
Itä-Suomen Yliopiston biolääketieteen opiskelijat suunnittelivat Roosa nauha -haalarimerkin
Kulti ry:n suunnittelemia merkkejä voi ostaa myös “Students love Roosa nauha” -tapahtumasta. Kaikki tuotot lahjoitetaan keräyksen hyväksi.
Ota yhteyttä
Jätä viesti, niin otamme yhteyttä.
Käsittelemme henkilötietojasi tietosuojaselosteen mukaisesti.
Syöpäsäätiön Roosa nauha -keräys täytti 2023 20 vuotta. Olemme tehneet töitä yhtenä rintamana elämän puolesta jo vuodesta 2003. Roosa nauha -keräyksellä tuetaan suomalaista syöpätutkimusta ja syöpään sairastuneita.