S-ryhmä

Mukana keräyksessä yli 1000 toimipaikan voimin

S-ryhmä asiakkaineen on ollut mukana tukemassa keräystä täydellä innolla ja suurella sydämellä vuodesta 2015 alkaen. S-ryhmässä tavoitellaan tänä vuonna ennätystä Roosa nauhojen myynnissä. Nauhoja myyvät S-ryhmän kaupoista Prismat, S-marketit, Salet, Alepat, ABC-liikennemyymälät sekä Sokos ja Emotion. – Me panostamme nauhamyyntiin, koska meidän vahvuutemme keräyksen kumppanina on laaja myymäläverkosto. Me voimme tarjota kaikille mahdollisuuden ostaa nauha, valikoimajohtaja Katja Tapio S-ryhmän vähittäiskaupan ketjuohjauksesta kertoo.

Rintasyöpä koskettaa monia S-ryhmän työyhteisöjä, sillä kaupparyhmän työntekijöistä yli 30 000 on naisia. Roosa nauha -keräyksen siivittämänä S-ryhmän henkilöstötyössä nostetaan tänä syksynä keskusteluun työyhteisöjen ja esimiesten valmiudet vakavasti sairastuneen työkaverin tukemiseen.

SOK:n henkilöstöjohtaja Susa Nikula toivoo, että työyhteisöjen taidoista kohdata vakavasti sairastunut työkaveri puhuttaisiin enemmän ja avoimemmin. – Sanat voivat helposti loppua. Emme välttämättä osaa suhtautua yllättävään tilanteeseen, ja toimimme herkästi ennakko-oletustemme pohjalta, näkemättä ihmistä sairauden takana, hän toteaa. S-ryhmän henkilöstölle tehdään tukimateriaali, joka tarjoaa työyhteisöille ja esimiehille käytännön neuvoja työkaverin kohtaamiseen ja koskettavan aiheen käsittelyyn.

 

  Alepa_logo_RGB   prisma-sloganilla_pieni   Sale rgb_logo    SOKOS_logo   smarket-logo   ABC-logo

www.s-kanava.fi