Pirkka

K-ruokakaupoissa on myynnissä 18 Pirkka Roosa nauha -kannatustuotetta. Tuotteet ovat myynnissä 27.9.–4.11.2018 välisen ajan.

Pirkka on yksi Roosa nauhan pääkumppaneista tänäkin vuonna. K-ruokakaupoissa tavoitellaan tänä syksynä entistä suurempaa lahjoitusosuutta syöpätaisteluun. Viime vuonna 2017 kerättiin noin 450 000 euroa.

”Haluamme olla mukana edistämässä suomalaista laadukasta tutkimusta ja tarjota asiakkaillemme helpon tavan auttaa”, kertoo K-ryhmän Päivittäistavaratoimialan tavarakaupan johtaja Ari Akseli.

K-Citymarketien ja K-Supermarketien lisäksi Roosa nauhat tulevat myyntiin myös kaikkiin noin 800 K-Marketiin ja 70 Neste K -liikenneasemalle. Pirkka-sarjaan lanseerataan 18 Roosa nauha -kannatustuotetta, jotka ovat myynnissä kaikissa K-ruokakaupoissa. Viime vuoteen nähden tuotteita on lisätty.

”Tuotteet ovat arkeen sopivia, ilahduttavat ja tukevat monipuolista ja terveellistä ruokailua” kertoo Akseli.

Yhteistyö Syöpäsäätiön kanssa tukee Keskon vastuullisuustyön tavoitteita. K-ruokakaupat haluavat olla mukana suomalaisten arjessa, edistämässä suomalaisten hyviä ja terveellisiä elämäntapoja.

Kampanjatuotteet ovat myynnissä 27.9.–4.11.2018 välisen ajan. välisen ajan. Roosa nauhat ovat myynnissä jo K-ruokakaupoissa 27.9. alkaen marraskuuhun asti. Roosa nauha -kampanjalla kerätään varoja suomalaiseen rintasyöpätutkimukseen sekä asiantuntevan syöpäneuvonnan edistämiseen.

 

 

pirkka_logo_pieni            K-Supermarket logo

www.pirkka.fi