Pirkka

Keskon päivittäistavarakauppa on yksi Roosa nauha -kampanjan pääyhteistyökumppaneista.

Kesko lähti mukaan Roosa nauha -keräyksen pääyhteistyökumppaniksi vuonna 2016 asiakkaidensa toiveesta. Nyt vuonna 2017 Keskon ja Roosa nauhan yhteistyö laajenee entisestään: Roosa nauhat tulevat tänä vuonna myyntiin K-Citymarketien ja K-Supermarketien lisäksi kaikkiin K-Marketeihin ja Neste K –liikenneasemille.

Roosa nauha -keräys oli syksyllä 2016 K-ruokakaupoissa menestys. Lokakuun aikana K-ruokakaupoissa myynnissä olleista Pirkka Roosa nauha -kampanjatuotteista ja K-citymarketeissa ja K-supermarketeissa myydyistä rintanauhoista lahjoitettiin Syöpäsäätiölle yhteensä 262 187 euroa.

”Tänä vuonna aiomme kasvattaa viime vuoden lahjoitusosuutta 50 prosenttia, esimerkiksi lisäämällä tuotteita ja Roosa nauhan myyntipisteitä”, kertoo Keskon päivittäistavaratoimialan tavarakaupan johtaja Ari Akseli.

Pirkka-sarjaan tulee tänä vuonna useita uusia Roosa nauha kampanjatuotteita lokakuun kampanjaviikoille. Mukana on myös tuotteita, jotka sopivat hyvin erikoisruokavalioihin.

Katso, miten K-Supermarketit ja K-Citymarketit olivat mukana syksyn 2016 kampanjassa:

 

pirkka_logo_pieni            K-Supermarket logo

www.pirkka.fi