Pirkka

K-ruokakaupoissa on myynnissä 14 Pirkka Roosa nauha -kannatustuotetta. Tuotteet ovat myynnissä 2.10.–22.10.2017 välisen ajan.

K-ruokakaupoissa tavoitellaan tänä vuonna entistä suurempaa lahjoitusosuutta syöpätaisteluun. Viime vuonna kerättiin 262 000 euroa ja tämän vuoden tavoitteeksi on asetettu 400 000 euroa.

”Haluamme olla mukana edistämässä suomalaista laadukasta tutkimusta ja tarjota asiakkaillemme helpon tavan auttaa”, kertoo K-ryhmän Päivittäistavaratoimialan tavarakaupan johtaja Ari Akseli.

K-Citymarketien ja K-Supermarketien lisäksi Roosa nauhat tulevat ensimmäistä kertaa myyntiin myös kaikkiin noin 800 K-Marketiin ja 70 Neste K -liikenneasemalle. Pirkka-sarjaan lanseerataan 14 Roosa nauha -kannatustuotetta, jotka ovat myynnissä kaikissa K-ruokakaupoissa. Viime vuoteen nähden tuotteita on lisätty.

”Tuotteet ovat arkeen sopivia, ilahduttavat ja tukevat monipuolista ja terveellistä ruokailua. Olemme ottaneet tänä vuonna myös erikoisruokavaliot huomioon. Kampanjatuotteissa on gluteenittomaan ruokavalioon sopivat riisipiirakka ja saaristolaiskalapihvi sekä kasviruokavalioon sopiva härkäpapupyörykkä”, kertoo Akseli.

Yhteistyö Syöpäsäätiön kanssa tukee Keskon vastuullisuustyön tavoitteita. K-ruokakaupat haluavat olla mukana suomalaisten arjessa, edistämässä suomalaisten hyviä ja terveellisiä elämäntapoja.

Kampanjatuotteet ovat myynnissä 2.10.–22.10.2017 välisen ajan. Roosa nauhat ovat myynnissä jo K-ruokakaupoissa 28.9. alkaen marraskuun loppuun asti. Roosa nauha -kampanjalla kerätään varoja suomalaiseen rintasyöpätutkimukseen sekä asiantuntevan syöpäneuvonnan edistämiseen.

 

 

pirkka_logo_pieni            K-Supermarket logo

www.pirkka.fi