Testaa, miten sinä olet rohkea

Me kaikki olemme rohkeita, tavalla tai toisella ja erilaisissa tilanteissa. Tee testi ja selvitä, miten sinä olet rohkea!

Jätä yhteystietosi testin lopussa olevaan yhteystietolomakkeeseen ja olet mukana Lumi Roosa nauha -sormuksen arvonnassa. Olli Johan Lindroosin suunnittelema sormus on 18k valkokultaa roosan värisellä turmaliinillla. Sormuksen arvo on 1290 € ja se valmistetaan tilaustyönä saajan sormen mukaan oikean kokoisena.

Kilpailusäännöt:

1. Järjestäjä
Arvonnan järjestää Syöpäsäätiö, Unioninkatu 22, 00130 Helsinki.
2. Kampanja-aika
Arvontaan voi osallistua tekemällä Rohkeus-testin Roosa nauha -verkkosivulla ja jättämällä yhteystiedot testin yhteydessä aikavälillä  18.10.2016- 30.11.2017.
3. Arvontaan osallistuminen
Arvontaan voi osallistua jättämällä Rohkeus-testin lopussa olevaan yhteystietolomakkeeseen omat yhteystiedot.
4. Voittajan valinta ja palkinnot
Arvonnan palkintona on Syöpäsäätiön yhteistyökumppanin OJ Lindroosin yksi Lumi Roosa nauha -sormus (ovh 1290 €). Palkinnon voittaja arvotaan 1.12.2017. Voittajalle ilmoitetaan voitosta henkilökohtaisesti ja kerrotaan ohjeet palkinnon lunastamiseksi. Palkintoa ei voi muuttaa rahaksi tai vaihtaa muuhun tavaraan eikä yhdistää muihin etuihin.
5. Henkilötietojen käsittely
Henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti. Tietoja käsitellään  arvonnan suorittamiseen.  Arvontaan osallistuvalla henkilöllä on myös mahdollisuus valita, jos hän haluaa jatkossa lisätietoa Syöpäsäätiön kampanjoista ja toiminnasta. Tällöin henkilö liitetään Syöpäsäätiön asiakasrekisteriin,  josta hänellä on mahdollisuus poistua halutessaan.  Syöpäsäätiön rekisteriselosteesta löytyy lisätietoa täältä >>>
Kilpailun järjestäjällä on oikeus milloin tahansa muuttaa kilpailun sääntöjä.