Testaa ja voita!

Meillä kaikilla on tunteemme, näytämme niitä vain eri tavoin. Testaa, millainen tunteilija sinä olet!

Jätä yhteystietosi testin lopussa olevaan yhteystietolomakkeeseen ja olet mukana Minna Parikan puputennareiden arvonnassa! Voittaja saa valita mitkä tahansa puputennarit Minna Parikan Helsingin myymälästä tai minnaparikka.com –verkkokaupasta.

Kilpailusäännöt:

1. Järjestäjä
Arvonnan järjestää Syöpäsäätiö, Unioninkatu 22, 00130 Helsinki.
2. Kampanja-aika
Arvontaan voi osallistua tekemällä Tunteilija-testin Roosa nauha -verkkosivulla ja jättämällä yhteystiedot testin yhteydessä aikavälillä  26.09.2019- 30.11.2019.
3. Arvontaan osallistuminen
Arvontaan voi osallistua jättämällä Tunteilija-testin lopussa olevaan yhteystietolomakkeeseen omat yhteystiedot.
4. Voittajan valinta ja palkinnot
Arvonnan palkintona on Minna Parikan puputennarit, jotka voittaja saa itse valita Minna Parikan Helsingin myymälästä tai minnaparikka.com –verkkokaupasta. Palkinnon voittaja arvotaan 2.12.2019. Voittajalle ilmoitetaan voitosta henkilökohtaisesti ja kerrotaan ohjeet palkinnon lunastamiseksi. Palkintoa ei voi muuttaa rahaksi tai vaihtaa muuhun tavaraan eikä yhdistää muihin etuihin.
5. Henkilötietojen käsittely
Kilpailun osallistumisen yhteydessä antamiasi henkilötietoja käsitellään henkilötietolain mukaisesti.Tietoja käsitellään  arvonnan suorittamiseen.  Arvontaan osallistuvalla henkilöllä on myös mahdollisuus valita, jos hän haluaa jatkossa lisätietoa Syöpäsäätiön kampanjoista ja toiminnasta. Tällöin henkilö liitetään Syöpäsäätiön asiakasrekisteriin,  josta hänellä on mahdollisuus poistua halutessaan.  Syöpäsäätiön rekisteriselosteesta löytyy lisätietoa täältä >>>
Kilpailun järjestäjällä on oikeus milloin tahansa muuttaa kilpailun sääntöjä.

Osallistumalla arvontaan hyväksyt kilpailun säännöt ja henkilötietojen käsittelyn.