Yleinen

Roosa nauha Tanssii Tähtien Kanssa -hyväntekeväisyyslähetys on täällä taas!

Tähtitanssijat ja Suomen upeimmat artistit yhdistävät voimansa syövän voittamiseksi suorassa Roosa nauha Tanssii Tähtien Kanssa -lähetyksessä. Kaksituntinen hyväntekeväisyysjakso nähdään MTV3-kanavalla sunnuntaina 31.10. klo 19.30 alkaen.

Lämminhenkisessä ja tunteita herättävässä Roosa nauha Tanssii Tähtien Kanssa -lähetyksessä nähdään syöpään sairastuneiden tarinoita sekä kuullaan viimeisimmät käänteet maamme syöpätutkijoiden työssä syöpää vastaan. Haastateltavina suorassa lähetyksessä ovat tämän vuoden Roosa nauhan suunnitellut Eva Wahlström sekä muun muassa Nina Tapio, Emilia Vuorisalmi, Jussi Rainio, Viivi Huuska, Marko Keränen, Kolmas pyörä -instagram-tilin Laura Rantakoivu sekä huippututkija Toni Seppälä.

Illan aikana tanssitaan hyvän asian puolesta ja kannustetaan lahjoittamaan syöpätutkimukseen. Tanssii Tähtien Kanssa -tähtiparit valmistelevat esityksensä Rajaton-teemalla lajinaan parin jo aiemmin tanssima laji. Tuomarit Helena Ahti-Hallberg, Jukka Haapalainen ja Jorma Uotinen tuomaroivat tanssit, mutta kukaan ei joudu jättämään kisaa, sillä tuomareiden antamat pisteet yhdistetään suoraan seuraavan viikon tuomari- ja yleisöpisteisiin.

Tanssien lisäksi lähetyksessä nähdään maamme eturivin artistit Ellinoora, Suvi Teräsniska ja Kaija Koo. Suoran lähetyksen juontavat tutut juontajat Vappu Pimiä ja Mikko Leppilampi.

Ohjelma tehdään yhteistyössä Syöpäsäätiön kanssa. Luvassa on vuoden koskettavin tv-show, jossa Syöpäsäätiö kerää lahjoituksia suomalaisen syöpätutkimuksen turvaamiseksi. Syöpäsäätiön Roosa nauha -keräys tukee rintasyöpätutkimuksen lisäksi myös muiden syöpien tutkimusta. Tämän vuoden teemana ovat suolistosyövät. Lahjoituksia tarvitaan, jotta syöpätutkijat voivat jatkaa elintärkeää tutkimustyötään sairastuneiden hyväksi. Syöpäsäätiö on suurin yksityinen syöpätutkimuksen rahoittaja Suomessa. Vuonna 2020 Syöpäsäätiö tuki syöpätutkimusta apurahoina ja muilla tavoilla kaikkiaan 7,9 miljoonalla eurolla.

Katso Viivi Huuskan ohjaama Roosa nauha 2021: Rajat eivät ole meitä varten -kampanjafilmi täältä.

Tanssijoiden valmistautumista Roosa nauha -lähetykseen viikolla 43 voit seurata myös mtv-palvelun Tanssikuplassa.

mtv.fi/tanssiitahtienkanssa
mtv.fi/tanssikupla
#mtvttk #roosanauha
@mtv3suomi @mtvpalvelu @syopasaatio @roosanauha
facebook.com/TanssiiTahtienKanssa
twitter.com/MTV3TTK
instagram.com/tanssiitahtienkanssa
TikTok: mtvttk

Roosa nauha Tanssii Tähtien Kanssa suorana MTV3-kanavalla ja mtv-palvelussa su 31.10. klo 19.30 – 21.30. Tanssikuplan uudet jaksot mtv-palvelussa maanantaisin ja perjantaisin.
Ohjelmat ovat katsottavissa myös C Moressa.

Roosa nauha Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelman MTV:lle tuottaa Banijay Finland.

Tiesitkö, että voit osallistua keräykseen ympäri vuoden?

Tee kertalahjoitus tai lahjoita MobilePay 55714.
Täytäthän vähintään * merkityt kentät, jotta pääset vahvistamaan lahjoituksesi.

Käsittelemme henkilötietojasi tietosuojaselosteen mukaisesti.