Lindexin asiakkaat keräsivät lokakuussa 969 000 euroa syöpätutkimukseen

Roosa nauhan pääkumppani Lindex on yhdessä asiakkaidensa kanssa kerännyt kaikilla markkinoillaan yhteensä 969 000 euroa syöpätutkimukseen lokakuun aikana. Pelkästään Suomessa kerättiin 75 000 euroa Syöpäsäätiön Roosa nauha -keräykseen.

Lindex suunnitteli tänä vuonna kampanjaa varten oman naistenmalliston, jonka myynnistä 10 prosenttia lahjoitettiin Roosa nauha -keräykseen. Lindex suunnitteli myös Roosa rannekorun ja kangaskassin, joiden tuotot lahjoitettiin kokonaisuudessaan. Myös Roosa nauhoja on myyty ja muita paikallisia tapahtumia on järjestetty eri markkina-alueilla.

”Lokakuu on Lindexille erityinen kuukausi, jolloin pääsemme kokemaan, miten paljon voimme saavuttaa yhdistämällä voimamme hyvän asian puolesta. Olen ylpeä kaikista työntekijöistämme ja asiakkaistamme, jotka osoittivat jälleen kerran meidän olevan vahvempia yhdessä”, Lindexin toimitusjohtaja Susanne Ehnbåge toteaa.

Mukana tukemassa syöpätutkimusta jo 17 vuotta

Suomessa Lindex on toiminut Syöpäsäätiön pääyhteistyökumppanina vuodesta 2003, eli ensimmäisestä Roosa nauha -kampanjasta lähtien. Lindexille on ollut tärkeää omistaa lokakuu syöpätutkimuksen tukemiseen, koska tutkimustyö tarvitsee jatkuvasti lisää yksityistä rahoitusta ja asian tietoisuuden levittäminen on tärkeää.

”Lindex on yksi tärkeimmistä Roosa nauhan kumppaneista ja iloitsemme upeasta lahjoitussummasta, jonka Lindex on kerännyt yhdessä asiakkaidensa ja työntekijöidensä kanssa. Syöpäsäätiö kiittää lämpimästi kaikkia Lindexin kampanjaan osallistuneita tuesta. Roosa nauhalla kerätään varoja naisten syöpien tutkimusten hyväksi ja yhdessä vaikuttaa siihen, että yhä useampi syöpään sairastunut selviää,” kiittää Syöpäsäätiön varainhankintajohtaja Sari Meller.

Lue Lindexin alkuperäinen lehdistötiedote täältä.
Kuva: Lindex

Lisätietoja:

Aino-Marja Öster
PR & Communication Executive
Puh. 0201 422 400
aino-marja.oster@lindex.com

Marika Salonen
Yritysyhteistyön päällikkö
Puh. 050 448 8324
marika.salonen@cancer.fi