Ihana Nainen – hyväntekeväisyyshuutokauppa

Vapaan Taidekoulun opiskelijat kuvaavat teoksissaan rintasyöpäleikkauksen läpikäyneen naisen. Elävänä mallina poseerasi Marjut Keski-Korpi, joka on Loving white style -blogissaan kertonut avoimesti rintasyövästään.

Katso koskettava video Marjutin kohtaamisesta taiteilijoiden kanssa.

Oman kehon pysyvä muutos on jokaiselle kova paikka. Jokainen ihminen on ihana, vaikka keho ja mieli olisivatkin kokeneet kovia. Ihana Nainen -projektin tavoitteena on vangita ihmisen kokonaisvaltainen kauneus, joka kumpuaa usein ulkoista kauneutta syvemmältä – ihmisen persoonasta, kokemuksista ja asenteesta.

Projektin taulut ovat huutokaupattavana

Ihana Nainen -projektin taulut ovat myytävänä 2.11. asti Huuto.Netissä, ja niiden tuotot lahjoitetaan suoraan Syöpäsäätiön Roosa nauha -keräyksen lahjoitustilille naisten syöpien tutkimukseen.

Arla on Ihana-brändillä mukana Syöpäsäätiön Roosa nauha -keräyksessä, jonka avulla tuetaan naisten syöpien tutkimusta. Yhteistyökumppanuus näkyy Ihana nainen -näyttelyn ja -huutokaupan lisäksi Roosa nauha -kampanjatuotteena; yhdestä Arla Ihana Greek-Style Jogurtti Vadelma-Valkosuklaakakku -kampanjatuotteesta lahjoitetaan yksi euro Roosa nauha -keräykseen.

Lisätietoja: www.arla.fi/ihana